beantwoord

Internerbundel werkt niet op nieuwe simkaart

  • 26 juli 2017
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Badge
Een nieuwe prepaid simkaartje besteld en in een oude iphone 4s gedaan. Activatie verliep zonder probleem. Voor €2.50 een internetbundelje gekocht maar nog steeds geen mobiele data te ontvangen. Geen 3G symbooltje. Echt alles staat in de instellingen aan m.b.t. Mobiele data, roaming etc. Via de Telfort app is het bundeltje geactiveerd. Daar ook een SMSje van ontvangen. Wie wil zo vriendelijk zijn om mij uit de brand te helpen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 26 juli 2017, 21:44

@robquatr
Als je het internet op wil gaan krijg je dan een melding> Zo ja, welke?
Controleer ook eens via Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades of mobiel internet geblokkeerd staat.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@robquatr
Als je het internet op wil gaan krijg je dan een melding> Zo ja, welke?
Controleer ook eens via Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades of mobiel internet geblokkeerd staat.
Badge
Dank voor de reactie. Inderdaad, stond als geblokkeerd in de instellingen. Ga het straks controleren of hij het nu doet. Mijn dank is groot.
Reputatie 8
Badge +9
@robquatr
Vergeet niet om je iPhone na het verwijderen van de blokkade helemaal uit en aan te zetten. Anders ziet de simkaart de wijziging niet.
Badge
Ja hoor werkt helemaal goed nu. Nogmaals hartelijk dank.

Reageer