beantwoord

Ik zie mijn 2GB decembercadeau niet

• 6 december 2018
  • 10 reacties
  • 586 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe zie ik de 2GB die Telfort geeft als verrassing voor de maand december? Ik heb nu een mobiel abonnement zonder data. Wat moet ik instellen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 december 2018, 11:16

Welkom op het Telfort forum, Linda! Ook bij de abonnementen zonder data krijg je de 2 GB internet inderdaad. Ik zie dat je gisteren na je laatste bericht hier ook nog contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is een aanpassing gedaan in het systeem en daarmee zou je het internet wel moeten kunnen gebruiken. Werkt het nu ook bij jou? 🙂
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Als je een abonnement zonder data hebt dan krijg je die 2 GB niet lijkt me...
Reputatie 2
Als je een abonnement zonder data hebt dan krijg je die 2 GB niet lijkt me...
Ik heb ook sim-only zonder data.
Na het inschakelen van het mobiele netwerk kan ik gewoon gebruik maken van de 2 GB.
Reputatie 8
Badge +19

Als je een abonnement zonder data hebt dan krijg je die 2 GB niet lijkt me...Ik heb ook sim-only zonder data.
Na het inschakelen van het mobiele netwerk kan ik gewoon gebruik maken van de 2 GB.

Oke, duidelijk..!

@LindaDohmen
Schakel je mobiele data in op je telefoon... 😉

Reputatie 1
Dat heb ik gedaan maar nog steeds maakt mijn Samsung geen verbinding met het internet. Iemand tips?
Reputatie 8
Badge +19
Kijk eens in de 'Mijn Telfort' app of je daar 2 GB tegoed ziet staan.
Zo niet, dan heb je het tegoed (nog) niet gekregen.
Voor de hand liggend maar de WiFi wel uitzetten dan.
Reputatie 1
ja ik zie bij gegevensgebruik dat er 2,00 GB staat.
Bij mobiele gegevens heb ik internet geopend
Wifi uitgeschakeld
Maar geen netwerk/internet
???
Reputatie 8
Badge +10
Welkom op het Telfort forum, Linda! Ook bij de abonnementen zonder data krijg je de 2 GB internet inderdaad. Ik zie dat je gisteren na je laatste bericht hier ook nog contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is een aanpassing gedaan in het systeem en daarmee zou je het internet wel moeten kunnen gebruiken. Werkt het nu ook bij jou? 🙂
Reputatie 1
Ja het werkt nu! Bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Goed om te lezen dat het gelukt is! Als we hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Veel plezier met je internetbundel 🙂

Reageer