beantwoord

Ik krijg geen mb.s meer..

• 17 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Nooit maak ik alle mb.s op maar deze 6 weken in spanje eegens in de bergen wel.
Ik heb mijn internet bundel al 4 keer verhoogd met 500 mb en toen klantenservice gebeld en ik kreeg 3000 mb...
Het is de enige vorm van comunicatie die ik heb....
Dus ook deze bundel is gauw op.
Toen ik weer wilde verhogen kon dat niet meer zeidem ze en ik kan ook geen nieuwe bundel kopen...
Nu net een telefoon kunnen lenen en wilde en klacht hierover indienen.
Ik betaal altijd mijn rekeningen en kan niet hier zonder deze vorm van comunicatie....het beperkt mijn vakantie hier enorm omdat we het gebruiken voor bouwmaterialen opzoeken op internet en comunicatie met de kids
Maar nee zegt klantenservice we kunnen deze maand niks meer voor u doen...
Wie kan mij helpen uit deze benauwde situatie want ook krijg ik het klachtenformulier niet te pakken en heb moeilijk vaak telefonisch bereik.
Is er een moderator die me kan helpen
Edit: Telefoonnummer verwijderd
icon

Beste antwoord door Stephen 18 augustus 2017, 12:22

Beste M van Maurik, welkom op het forum! Hoe vervelend dit ook is maar wij kunnen inderdaad helaas niks meer voor jou betekenen. Het beste wat je nu kunt doen is een daar een prepaid simkaart aanschaffen om zo bereikbaar te zijn. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

3 reacties

Een moderator vraagt zelf wel om privegegevens al dat nodig is.
Ik zou je tel nummer zsm verwijderen!
Reputatie 8
Badge +16
Beste M van Maurik, welkom op het forum! Hoe vervelend dit ook is maar wij kunnen inderdaad helaas niks meer voor jou betekenen. Het beste wat je nu kunt doen is een daar een prepaid simkaart aanschaffen om zo bereikbaar te zijn. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 8
Badge +15
@M van Maurik
Wat misschien ook een mogelijkheid is. Vraag iemand waarmee je in Spanje bent of ze hun telefoon de personal of persoonlijke hotspot willen aanzetten. Jij kan daar op inloggen met hun wachtwoord daarvoor. Dan kan je in ieder geval internetten. 😃

Reageer