beantwoord

ik kan geen wifi meer inschakelen huawei p8 lite (vervolg)

• 20 juni 2018
  • 4 reacties
  • 1514 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar uur geleden het zelfde probleem, vanmiddag was alles nog prima en nu staat wifi permanent uit. Ik probeer het aan te zetten en het doet niks, kan iemand mij helpen?

(Vervolg op ik kan geen wifi meer inschakelen huawei p8 lite.)
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 juni 2018, 11:54

Hoi amberV, welkom bij ons op het Forum. Nu begrijp ik dat je problemen hebt om WiFi te krijgen op het toestel. Dat is niet fijn. Alle overige apparaten werken wel goed op de WiFi? Want als dat het geval is, dan zit het dus puur in het toestel. Dan wil ik je inderdaad aanraden net als nelly jacoba om dit eens bij coolblue neer te leggen. Want omdat het toestel niet afkomstig is van ons kan ik hier in niet betekenen. Het spijt me.
Bekijk reactie

4 reacties

7Mijn reactie van een 1 jaar geleden heb je gelezen?
Heb even gegoogled op "geen wifi huawei p8". Dan kom je wel erg veel hits tegen over dit probleem. Lijkt alsof de meeste ter reparatie worden aangeboden.

Zit er nog garantie op je toestel? Gekocht bij Telfort, dan 2 jaar.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm
Niet gekocht bij telfort, heb het gezien ook gegoogled, maar dan kan ik er nu dus niks mee doen....
Heb hem bij coolblue gekocht, al bijna 1 jaar geleden...
Niet gekocht bij telfort, heb het gezien ook gegoogled, maar dan kan ik er nu dus niks mee doen....
Heb hem bij coolblue gekocht, al bijna 1 jaar geleden...

Maar ook dan zit er gewoon garantie op.
Heb je de aankoopbon nog?
https://www.coolblue.nl/klantenservice/6228/informatie-over/minimaal-2-jaar-garantie.html
Reputatie 8
Badge +11
Hoi amberV, welkom bij ons op het Forum. Nu begrijp ik dat je problemen hebt om WiFi te krijgen op het toestel. Dat is niet fijn. Alle overige apparaten werken wel goed op de WiFi? Want als dat het geval is, dan zit het dus puur in het toestel. Dan wil ik je inderdaad aanraden net als nelly jacoba om dit eens bij coolblue neer te leggen. Want omdat het toestel niet afkomstig is van ons kan ik hier in niet betekenen. Het spijt me.

Reageer