beantwoord

ik kan geen wifi meer inschakelen huawei p8 lite

• 1 juni 2017
  • 4 reacties
  • 13957 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Sinds een fabrieksreset gisteravond op mijn huawei p8 lite kan ik met geen mogelijkheid mijn wifi meer inschakelen.
Vanaf het begin waar er naar je taal word gevraagd en dus ook of je alvast wifi wilt instellen is dit niet mogelijk.
Het knopje en tekst blijven licht grijs, dat deze instelling/functie niet beschikbaar is.
Ook hierna bij instellingen staan er geen netwerken in de lijst en kan ik wederom wifi niet aanzetten.
Ik ben redelijk handig met elektronica maar hier kom ik niet uit, verschillende opties die op internet worden aangeraden geprobeerd maar helaas zonder succes.
4G/mobiel netwerk werkt echter wel en dan ook als enige.

Iemand hier ervaring mee of iemand die hulp kan bieden?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 juni 2017, 15:33

Hallo rub92, ik ben bang dat het inderdaad een reparatie gaat worden van je telefoon. Zoals nelly jacoba al aangeeft melden meer mensen op internet dit probleem. Hier kan je meer informatie vinden over hoe je een reparatie kan aanmelden.

@nelly jacoba
bedankt voor het meedenken!
Bekijk reactie

4 reacties

Schijnt een veel vaker voorkomend probleem te zijn.
Is er een update beschikbaar voor je toestel?
Reputatie 1
Nee helaas geen update mogelijk. @nelly jacoba
Heb even gegoogled op "geen wifi huawei p8". Dan kom je wel erg veel hits tegen over dit probleem. Lijkt alsof de meeste ter reparatie worden aangeboden.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo rub92, ik ben bang dat het inderdaad een reparatie gaat worden van je telefoon. Zoals nelly jacoba al aangeeft melden meer mensen op internet dit probleem. Hier kan je meer informatie vinden over hoe je een reparatie kan aanmelden.

@nelly jacoba
bedankt voor het meedenken!

Reageer