beantwoord

Ik behaal niet de juiste internet snelheid, 3G internetversneller werkt niet



Toon het eerste bericht

71 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@mobielebrigade,

Fijn om te lezen dat je inmiddels een reactie hebt ontvangen. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing. Ik zal in dit topic sowieso een reactie plaatsen als er updates zijn.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Badge
na veel gezeur heeft de klantenservice mijn aangeboden om te mogen vertrekken.ik ben al jaren lang klant bij telfort en heb een lease toestel die moet ik afkopen. Heb nu de knoop doorgehakt en ga vertrekken.De internet versneller is een probleem en zal niet snel opgelost kunnen worden.Dus telfort bedankt voor de jaren lange telefoon dienst(ca 10 jaar) maar kan niet werken met de verbinding omdat ik veel fotos moet versturen zakelijk en dat gaat nog langzamer dan met een prepay.

Vind het jammer kwa facturering ed heb ik altijd een goede partner aan telfort gehad.

mijn case mag dicht!

we bellen!
😞
Hallo allemaal,

Ook ik zit met het beschreven probleem. Van de 7mbps haal ik er met pijn en moeite 3 mbps. Wel geteld 4 keer voor gekomen. Omdat ik niet wist dat de app speedtest zoveel mb's nodig had om te testen heb ik er ruim 650 mobiele mb's aan verspeeld.

Kan misschien iemand van webcare vertellen waar dit probleem mee te maken heeft ? Zou wel graag hulp willen hebben want na het bellen met de klantenservice wordt je niet echt verder geholpen heb ik de indruk. Probleem is doorgezet naar het hoofdkantoor en U hoort nog van ons.

Tot op heden nog niets vernomen.

Net al prive bericht naar Daphne gestuurd van Telfort webcare maar had niet gezien wat er onder hun berichten staat "Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen" Excuses hiervoor.

gr johan
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum coxy!

Wat vervelend dat je problemen ervaart. Het is mogelijk dat de internetversneller op dit moment niet optimaal werkt. Kun je een speedtest doen als je verbinding hebt met 3G? Graag verneem ik de uitkomst hiervan via een privébericht. Graag aangevuld met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Hallo Denise,

Bedankt voor je snelle reactie. De bijlage krijg ik niet in een prive bericht vandaar dat ik hem hier ff plaats. De Naw gegevens zitten in de prive bericht.
Reputatie 3
Badge +1
@coxy,

Bedankt voor de uitkomst van de speedtest. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Binnen twee werkdagen word je hier opnieuw over bericht.

Denise
mobielebrigade schreef:

Beste Daphne,

Bedankt voor je snelle reactie, en misschien had ik eerder hier moeten klagen want ik kreeg prompt gisteren een mailtje van "Telfort Klantenservice" (waar ik al sinds 12 juni op wachtte).



Beste Ron,

ik had precies hetzelfde. Al in Mei contact opgenomen met klantenservice. Die gaf aan dat ik een klachtmail moest versturen via de website. Dat gedaan, gegevens doorgeven etc., maar verder gebeurde er niets. Pas na reactie op het forum werd er "actie" ondernomen.
In het systeem van Telfort wordt een klacht via het officiële klachtenformulier blijkbaar niet als zodanig ingeboekt. Volgens de wekelijkse telefoontjes die ik krijg met de mededeling dat er wordt gewerkt aan het probleem, bestaat mijn klacht pas sinds ik deze op het forum heb gepost. De twee maanden ervoor worden niet meegerekend of gezien als klacht.

Ik hoop dat deze week een telefoontje komt met een passende oplossing in plaats van aangeven dat er nog geen verbetering heeft plaatsgevonden.

Mvg
Klagen heeft gewoon geen zin mensen ....
Internet van Telfort werkt totaal niet.
De meeste keren is de verbinding traag of komt helemaal niet tot stand.
De internetversneller is een farce. Je betaald er wel voor, maar de dienst wordt niet geleverd.
Telfort doe hier wat aan svp. Een andere provider is anders zo gevonden!
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum axelvanleeuwen!

Je geeft aan dat je problemen met de verbinding ervaart, dat is inderdaad erg vervelend. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Kun je ook aangeven of je deze problemen op één of meerdere locaties ervaart?
Na ontvangst wordt het voor je uitgezocht.

Denise

Welkom op het forum axelvanleeuwen! Je geeft aan dat je problemen met de verbinding ervaart, dat is inderdaad erg vervelend. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Kun je ook aangeven of je deze problemen op één of meerdere locaties ervaart? Na ontvangst wordt het voor je uitgezocht. Denise



...en hoe stuur ik een privébericht?
Reputatie 8
Badge +19


...en hoe stuur ik een privébericht?



Stuur Denise een privébericht

Klikkerdeklik...
Ik heb sinds 2 maanden internetversneller. Tot mijn verbazing is het internet na inschakelen daarvan trager dan voorheen. Ik kom zelden boven de 1 Mbps, op verschillende plaatsen in het land (Eindhoven, Amsterdam, Culemborg). Vóór de internetversneller haalde ik meestal rond 2 Mbps. Ik wil graag van de internetvertrager af, met terugwerkende kracht. Ook in mijn verlengde abonnement dat ingaat eind september liever geen internetvertrager tenzij deze kan worden omgezet in een echte internetversneller.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum bramversteeve!

Wat vervelend dat de internetversneller niet werkt. Zou je een speedtest kunnen uitvoeren en deze naar mij toe willen sturen? Ik help je uiteraard graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Hallo Denise,

De internetversneller leek naar behoren te functioneren, maar inmiddels haal ik weer snelheden van 2 mb.
Kun je voor me nakijken wat er nu weer mis iets met mijn versneller?

Alvast bedankt.

Lou
Reputatie 3
Badge +1
@Lou,

Mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend dat je wederom problemen ervaart. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten. Zij zullen dit verder uitzoeken en jou binnen drie werkdagen van een terugkoppeling voorzien.

Denise
Beste Denise,

Klopt het dat de technische problemen met de internetversneller opgelost zijn?
Ik kreeg namelijk een mailtje dat ik de klantenservice kon bellen om het weer aan te zetten, maar ik zou het fijner vinden als jij dat regelt.
Heb namelijk niet zo veel zin lang in de wacht hangen à € 0,10 per minuut.
Is dit mogelijk? Hoor het graag.

Groet, Ron
Reputatie 5
Badge +2
@mobielebrigade,

Via Mijn Telfort kun je de bundel toevoegen.

Daphne

@mobielebrigade,
Via Mijn Telfort kun je de bundel toevoegen.
Daphne



Bedankt voor je antwoord Daphne, maar dat wist ik al.
En omdat ik een mailtje kreeg om even te bellen naar klantenservice dacht ik dat er nog iets "speciaals" moest gebeuren. Anyway; ik heb hem weer aangezet via Mijn Telfort en hoop dat het morgen werkt..

Groet, Ron
Reputatie 1
Voor het mobiele internet moet je niet bij Telfort zijn. Als je toch bij KPN (KPN, Hi en Tlefort ) wilt blijven en een stabiele internet verbinding wilt hebben, raad ik iedereen aan om je contract af te kopen en weg te gaan bij Telfort. KPN en Hi zijn wel iets duurder, maar de kwaliteit van het internet en de stabiliteit zijn 100x beter als bij Telfort.

Zelf heb ik het 5 maanden uitgehouden bij Telfort en daarna mijn contract afgekocht. Nu weer terug bij Hi, waar het internet wel weer top werkt. Betaal nu wel iets meer, maar wel betere kwaliteit.


Mensen doe het niet. Het internet is een regelrechte ramp bij Telfort. De internetversneller is eerder een internetvertrager. Moet je echt niet nemen.


Het is alleen aantrekkelijk als je veel meer belt en maar weinig internet. Dan is dit een ideale provider.
Badge
bjorn87 schreef:

Voor het mobiele internet moet je niet bij Telfort zijn. Als je toch bij KPN (KPN, Hi en Tlefort ) wilt blijven en een stabiele internet verbinding wilt hebben, raad ik iedereen aan om je contract af te kopen en weg te gaan bij Telfort. KPN en Hi zijn wel iets duurder, maar de kwaliteit van het internet en de stabiliteit zijn 100x beter als bij Telfort.

Zelf heb ik het 5 maanden uitgehouden bij Telfort en daarna mijn contract afgekocht. Nu weer terug bij Hi, waar het internet wel weer top werkt. Betaal nu wel iets meer, maar wel betere kwaliteit.


Mensen doe het niet. Het internet is een regelrechte ramp bij Telfort. De internetversneller is eerder een internetvertrager. Moet je echt niet nemen.


Het is alleen aantrekkelijk als je veel meer belt en maar weinig internet. Dan is dit een ideale provider.



Helemaal mee eens Telfot is een virtuele provider zonder eigen netwerk . het abonnement met internet lijkt goedkoop. maar daar krijg je ook niets voor.
het enige wat je krijgt is ellende een en al ellende. Trage verbinding zelfs met de internet versneller. prijs kwaliteit valt vies tegen. voor een beller en een sser is het prima.
als je veel internet mb's wil ben je duurder uit dan bij Vodafone of KPN kijk maar eens bij de 1,5 gb abonnementen Telfort onbeperkt bellen en sms kost je met een galaxy s4 85 euro pm bij vodafone 54,- krijg je nog meer mbś ook

Reageer