beantwoord

Ik behaal niet de juiste internet snelheid, 3G internetversneller werkt niet

• 29 juni 2013
  • 71 reacties
  • 11898 keer bekeken

Badge
hallo ben al jaren klant van telfort flip van mijn 3g gemiddelde tmobile klant heeft sneller internet flip van mijn verlening moest ik ff kwijt ze zijn al ff bezig met een onderzoek maar ik vermoed dat ze columbo er bij moeten halen wacht nog een week en is het dan nog zo gaat de bezem door een aantal abbonementen van telfort wie had dat gedacht sneller wordt het niet
http://img32.imageshack.us/img32/1353/o8bm.png
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 1 juli 2013, 10:56

@gijsvankaatsbergen,

Ik begrijp dat je hier niet blij van wordt. Op dit moment zijn er problemen met de internetversneller, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik kom je hierin graag tegemoet, aangezien je geen gebruik kunt maken van deze dienst. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

71 reacties

Badge
oh ja dit is met internet versneller
Reputatie 8
Badge +15
Door de snelheid vergeten om .jes te plaatsen in je bericht? :)

Als er onderzoek gedaan moet worden op netwerkniveau dan kan daar een verwerkingstijd aan zitten. Neem aan dat je recente voorbeelden, datums en tijdstippen hebt door gegeven?
Weet uit ervaring dat zo'n onderzoek tijd in beslag neemt en hou er rekening mee dat je melding niet gelijk wordt opgepakt. Er zullen vast wel mensen met netwerkklachten voor je zijn.

Moet wel toegeven gezien het voorbeeld dat je niets hebt aan de versneller. Deze snelheden kun je ook makkelijk halen zonder versneller. Vooral onder optimale omstandigheden.
Reputatie 3
Badge +1
@gijsvankaatsbergen,

Ik begrijp dat je hier niet blij van wordt. Op dit moment zijn er problemen met de internetversneller, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik kom je hierin graag tegemoet, aangezien je geen gebruik kunt maken van deze dienst. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Leuk om op 3 juli te lezen zeg! Net gisteren de internetversneller gekocht, datum ingang vandaag.
Waarom staat dat niet op de website dat er problemen mee zijn?
Reputatie 3
Badge +1
@WimZ,

Het probleem doet zich gelukkig niet bij iedereen voor die de bundel heeft. Ik adviseer je om de snelheid te controleren. Mocht deze niet de juiste snelheid behalen dan gaan we op zoek naar een passende oplossing. Je kunt dan jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht.

Denise
Badge
Het verbaast mij dus niets, ik klaag al meer dan 40 dagen en nog geen enkele snelheids verbetering.

Ik heb speciaal voor Telfort gekozen omdat ze 500 MB aanbieden en met een internet versneller zou je toch nog snell internet kunnen hebben, mist je in een 3G gebied woond natuurlijk dit kan je overigens makkelijk controleren via de dekkings kaart van KPN. alleen dan ben je mest al te laat. ik heb al wat er varing met Wat mij op valt is dat dit probleem vooral voor komt bij de z.g.n virtuele providers zoals Telfort, dit zelfde probleem heb ik gehad bij Rabomobiel.

Ik heb mijn abonnement inmiddels laten beeindigen. uiteraard zullen ze komen met kosten die ik nog moet betalen. Ik ga dit dan onder protest doen.  ik zal in het opmerkings veld  bij het internet bankieren dit aangeven  vervolgens ga ik een klacht indieien bij de geschillen Commisie Telecom. Daar zal ik aangeven dat ik een abonnement bij Telfort heb genomen . Omdat ze als een van de weinige providers deze optie bieden 500MB plus tot 7mb snelheid.
Ik kies voor deze handels wijze omdat mijn dit is geadviseerd door een jurridische advies bureau. Wel betalen maar onder protest. Vervolgens dit bedrag terug vragen. doen ze dit dan niet dan stap ik naar de geschillen commisie Telecom.
Badge +2
Het verbaast mij dus niets, ik klaag al meer dan 40 dagen en nog geen enkele snelheids verbetering.

Ik heb speciaal voor Telfort gekozen omdat ze 500 MB aanbieden en met een internet versneller zou je toch nog snell internet kunnen hebben, mist je in een 3G gebied woond natuurlijk dit kan je overigens makkelijk controleren via de dekkings kaart van KPN. alleen dan ben je mest al te laat. ik heb al wat er varing met Wat mij op valt is dat dit probleem vooral voor komt bij de z.g.n virtuele providers zoals Telfort, dit zelfde probleem heb ik gehad bij Rabomobiel.

Ik heb mijn abonnement inmiddels laten beeindigen. uiteraard zullen ze komen met kosten die ik nog moet betalen. Ik ga dit dan onder protest doen.  ik zal in het opmerkings veld  bij het internet bankieren dit aangeven  vervolgens ga ik een klacht indieien bij de geschillen Commisie Telecom. Daar zal ik aangeven dat ik een abonnement bij Telfort heb genomen . Omdat ze als een van de weinige providers deze optie bieden 500MB plus tot 7mb snelheid.
Ik kies voor deze handels wijze omdat mijn dit is geadviseerd door een jurridische advies bureau. Wel betalen maar onder protest. Vervolgens dit bedrag terug vragen. doen ze dit dan niet dan stap ik naar de geschillen commisie Telecom.

Telfort is geen virtuele provider, net zo min als Hi. Telfort heeft gewoon winkels, en is mede daarom ook niet te vergelijken met de Rabobank. 

Je schopt hier op het forum veel 'rotzooi', gebaseerd op het feit dat iets (de Versneller) dat bij jou als individu niet werkt, terwijl dit bij heel veel mensen wel gewoon werkt.

Het staat je uiteraard vrij om achteraf een klacht in te dienen bij Telfort, maar het getuigt van weinig klasse dat je andere mensen hierbij betrekt.
Badge
Telfort is geen virtuele provider, net zo min als Hi. Telfort heeft gewoon winkels, en is mede daarom ook niet te vergelijken met de Rabobank. 

Je schopt hier op het forum veel 'rotzooi', gebaseerd op het feit dat iets (de Versneller) dat bij jou als individu niet werkt, terwijl dit bij heel veel mensen wel gewoon werkt.

Het staat je uiteraard vrij om achteraf een klacht in te dienen bij Telfort, maar het getuigt van weinig klasse dat je andere mensen hierbij betrekt.

Nederland heeft 47 virtuele telecomproviders, Telfort is daar 1 van

een virtuele provider heeft zelf geen netwerk , en gebruik er dus 1 van de grote 3, T-Mobile Vodafone of KPN.
Telfort heeft geen eigen netwerk. 

Ik schop geen rotzooi, u kunt daar alleen over mee praten als u zelf de internet versneller gebruikt i.c.m een 3g netwerk. als dit zo is , wil ik graag een speed result zien. Zo niet zou ik zeggen hou u er buiten. u weet dan helemaal niet waar het over gaat.

Ik betrek geen andere mensen ik beaam dat het allemaal niet goed werkt . en dat het niet alleen bij mij is is wel duidelijk.
Ik snap niet dat ls u niets met het onderwerp heeft, u dan toch zo nodig moet reageren. Een forum is voor positive en negative dingen. Dit is toevallig iets negatifs. omdat Telfort er naar mijn idee gewoon te weinig aan doet. Ik heb bijvoorbeeld nogeen enkele schiftelijke bevestiging van mijn klacht ontvangen, terwijl deze nu al meerdan 40 dagen bekent is.
Hallo Denise,

Ik sluit me aan bij de anderen, kun je ook wat voor mij doen?

Groet,
Lou
Badge

zie je Matthijs onderweer iemand met hetzelfde probleem.
Badge
Hallo Denise,

Ik sluit me aan bij de anderen, kun je ook wat voor mij doen?

Groet,
Lou

Welkom bij de gedupeerde, vraag je geld terug, van de afgelopen periode. en stel een termijn van 4 a 5 weken voor een oplossing zo dat je wel gebruik kunt maken van de versneller
Reputatie 3
Badge +1
@Lou,

Balen dat je dezelfde problemen ervaart. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Reputatie 1
Hier (Boxmeer) ook problemen met de internetversneller. Al ruim 4 maanden niet tevreden over de internet snelheid. Heb hier al contact over gehad via de klantenservice en gemaild naar ns-telfort@kpn.com ze hebben het in onderzoek, maar na ruim een maand nog steeds geen reslutaat.

Ik ben speciaal van HI naar Telfort overgestapt omdat het me € 5,00 scheelt per maand. Maar dan moet de versneller wel werken. Gemiddeld zit ik op 1,8 mb/s. Het lijkt er dus op dat de versneller niet geactiveerd is of niet werkt. Heb pieken naar 2,6mb/s maar dan zakt ie al snel terug naar 0,9 mb/s.

Heb me telefoon (Galaxy S2) ook zo ingesteld als jullie aangeven bij telefoon instellen.

Ik heb op verschillende plaatsen in Nederland de snelheid laten doormeten door de app van Speedtest.net, maar de snelheid is zeer bedroevend. Deze haalt amper de 2,6 mb/s terwijl ik een internet versneller heb voor 7,2 mb/s. Het begint nog hoopvol met H+ maar gaat zeer snel over op 3g en zelfs E. Naar mijn mening kan ik er zelf weinig aan doen dat de snelheid zeer laag is van mijn mobiele internet.

Aangezien ik dit op verschillende plekken in Nederland heb gestest en zelfs langs een zendmast is de snelheid erg laag. Ik mag ervan uitgaan dat de versneller zijn werkt doet, maar dat doet het tot mijn verbazing en verwachting helemaal niet.

Hier ben ik erg ontevreden over. Ik overweeg dan ook serieus om weer terug te gaan naar HI/KPN waar de snelheid wel in orde is. Ik wil hier graag een oplossing voor. Indien dit niet opgelost kan worden, wil ik graag mijn abonnement stopzetten bij Telfort. Want ik ben niet tevreden.
Badge
heb inmiddels de klantenserice meermaals gebeld zou terug gebeld worden tot 3 keer toe helaas van het kastje na de muur.De laatse medewerker zei zelfs dat ie niet harder ging lopen ik zei prima.Inmiddels is bij mijn al de grote telfort schoonmaak begonnen heb al diverse nummers die na een andere provider gaan.Zie het nu ook niet meer goed komen met mijn zakelijke nummer die ik het meeste gebruik dus die zal ik moeten uitzingen nog elf maanden maar dan is het ook exit.

ben al 10 jaar klant bij telfort maar aan alles komt een einde,

zo wie had dat gedacht, ff de nare smaak weg spoelen
http://img689.imageshack.us/img689/2562/t7c0.jpg
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum bjorn87,

Je kunt inderdaad problemen ervaren met de internetversneller. Mijn oprechte excuses hiervoor. Kun je jouw naw-gevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht?

@gijsvankaatsbergen,

Ik heb aangegeven jou graag verder te helpen. Echter, heb ik niet de gevraagde gegevens van jou ontvangen. Graag ontvang ik deze alsnog.

Denise
Hallo,

IK heb ook een internetversneller aangevraagt maar zijn hier nog steeds problemen mee te ondervinden of inmiddels opgelost?

Groet,

Wesley
Badge
Hallo,

IK heb ook een internetversneller aangevraagt maar zijn hier nog steeds problemen mee te ondervinden of inmiddels opgelost?

Groet,

Wesley

Ik woon in de omgeving Den Haag en heb nog steeds problemen, ze gaan dit waarschijnlijk ook helemaal niet oplossen. anders was dat allang gebeurt.
Mijn issue is nu al bijna 2 maanden aan de gang. Als je hoge snelheid wil moet je investeren in een duurder maar beter netwerk. Ik heb nu een prepaid kaart van Vodafone en die haalt met gemak 4Mb.zonder extra internet versneller
Badge
Wie had dat gedacht van een tevreden klant naar een zwaar geïrriteerde klant
Badge
Bedankt voor jouw mobiele nummer. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die dit verder oppakt. Je wordt binnen twee werkdagen opnieuw bericht. Mijn excuses voor het ongemak.

Denise

is waarschijnlijk met vakantie want die 2 dagen zijn voorbij prettige vakantie
Badge
Wie had dat gedacht van een tevreden klant naar een zwaar geïrriteerde klant

Dat geld voor mij precies zo. 
Reputatie 3
Badge +1
@gijsvankaatsbergen,

Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Als wij de gegevens opzoeken met jouw telefoonnummer opent er een zakelijk account met andere naam. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens via een privébericht, deze heb je in een eerder bericht namelijk niet kenbaar gemaakt.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Wesley01,

Het hoeft niet zo te zijn dat de internetversneller bij jou ook niet werkt. Heb je al een speedtest gedaan? Mocht je wel problemen ervaren dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
vanaf november 2012 heb ik een sim only abonnement 300min-100sms-500mb+internet versneller. in de eerste paar weken haalde ik mooie snelheden met het 3g internet (getest met app speedtest.net > gemiddeld 500kB/s down en 140 kB/s up). Echter plots leek het of de snelheid werd afgeknepen, ik haal tot op de dag van vandaag gemiddels 150kbB/s down en 10 kB/s up). Ik vind deze daling echt onacceptabel, downsnelheid :3 en up :14!! Ik heb dezelfde telefoon, hetzelfde adres etc etc, dus ik kan niets verzinnen waarom deze significante daling te verklaren zou zijn.

ik heb al regelmatig bij de klantenservice geprobeerd contact te krijgen (mail en bellen), maar voel me hier niet geholpen.
Vanaf november 2012 heb ik een sim only abonnement 300min-100sms-500mb+internet versneller. in de eerste paar weken haalde ik mooie snelheden met het 3g internet (getest met app speedtest.net > gemiddeld 500kB/s down en 140 kB/s up). Echter plots leek het of de snelheid werd afgeknepen, ik haal tot op de dag van vandaag gemiddels 150kbB/s down en 10 kB/s up). Ik vind deze daling echt onacceptabel, downsnelheid :3 en up :14!! Ik heb dezelfde telefoon, hetzelfde adres etc etc, dus ik kan niets verzinnen waarom deze significante daling te verklaren zou zijn.

ik heb al regelmatig bij de klantenservice geprobeerd contact te krijgen (mail en bellen), maar voel me hier niet geholpen.
Badge
Nou geld terug vragen dan maar. Denise kan dat wel voor je regelen

Reageer