beantwoord

Icoontje rechts bovenin scherm van mijn mobiel = LTE met een uitroepteken.

• 6 september 2016
  • 11 reacties
  • 1050 keer bekeken

Ik heb alles ingesteld zoals Telfort aangeeft maar krijg geen internetverbinding.
Rechts bovenin het scherm van mijn Genaral Mobile zie ik LTE met een uitroepteken.
Wat betekent dit?
En wat zou het probleem kunnen zijn dat ik geen internetverbinding krijg?
icon

Beste antwoord door toshokooimans 9 september 2016, 11:54

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb in het systeem het een en ander gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer opnieuw inschakelen. Laat je even weten of je dan gebruik kunt maken van mobiel internet?

I
Dankjewel. Maar het blijkt dat ik te vroeg ben en dat ik nog even op oude provider zit. Dus het kan kloppen dat internet nog niet werkt.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste toshokooimans, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.
Beste toshokooimans, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.

Hallo Stephan, Ik ben Txxxxx te Hengelo. Het nunmmer dat ik van Telfort heb gekregen is xxx. (Mijn oude telefoonnummer, waar ik nummerbehoud voor heb aangevraagd, is 0xxxx)

Edit:
Privégegevens zijn verwijderd
Reputatie 3
Je kunt die privacygevoelige info nog 6 minuten weghalen! Klik op de link privebericht in de reactie van Stephen en zet daar deze info neer!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb in het systeem het een en ander gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer opnieuw inschakelen. Laat je even weten of je dan gebruik kunt maken van mobiel internet?

I
Dankjewel. Maar het blijkt dat ik te vroeg ben en dat ik nog even op oude provider zit. Dus het kan kloppen dat internet nog niet werkt.
Reputatie 8
Badge +16
Nu je het zegt dat klop! Ik zie dat je nieuwe abonnement pas op 27 oktober van start gaat. Tot wanneer zit je bij je oude provider?
Nu je het zegt dat klop! Ik zie dat je nieuwe abonnement pas op 27 oktober van start gaat. Tot wanneer zit je bij je oude provider?

Inderdaad, voor het gewone abonnement voor tv en internet en telefoon thuis wordt het 27 oktober. Maar het mobiele abonnement is een apart abonnement bij Ziggo los van het 3 in 1 abonnement. Kun jij zien wanneer mijn mobiele abonnement over gaat naar Telfort? Als het goed is is dat eerder.
Reputatie 8
Badge +16
Mijn eerdere reactie was van toepassing op jouw mobiel abonnement. Deze gaat ook in op 27 oktober 2016. Excuses voor de onduidelijkheid. Ik zie dat je hebt gekozen voor nummerbehoud. Deze staat gepland op 10 oktober 2016. Op deze datum wordt je nummer van Ziggo overgezet naar ons. Ik kan er dan wel voor zorgen dat de startdatum van 27 oktober wordt vervroegd naar 10 oktober. Laat je weten of je hiermee akkoord gaat? Ik maak het dan graag voor je in orde.
Ja prachtig, 10 oktober is een mooie startdatum voor het mobiele abonnement. Heel fijn wanneer je dit in orde wilt maken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik heb de startdatum van je abonnement vervroegd naar 10 oktober. Zoals eerder aangegeven is dit ook de datum waarom je nummer van je oude provider wordt overgezet naar ons. :)
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan verneem ik dit graag van je.
Dank je wel Stephen !

Reageer