beantwoord

Huidige klanten kunnen geen MB'S meenemen mogen nemen

• 7 juni 2016
  • 1 reactie
  • 608 keer bekeken

Badge
Ik zag net op de website dat klanten MB'S meenemen als je na 11 mei 2015 je avond hebt verlengt/aangevraagd. Mijn komt uit januari dat jaar en dat komt op mij neer dikke pech, je betaald hetzelfde maar heb je MB's over jammer dan die ben je kwijt maar mocht je ze een keer tekort hebben dan mag je wel lekker extra betalen.

Echt kansloos belachelijk besluit vind ik dit weer van Telfort, langere bestaande klanten profiteren nooit van de voordelen van de nieuwere abonnement vormen.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 7 juni 2016, 23:10

Simpel verlengen en je krijgt de actuele condities. Overigens omgekeerd kan het ook zijn dat je met een oud abbo betere condities heb dan nieuwe klanten. De telecommarkt is een dynamische markt die constant in beweging is en elk instap moment zijn voor of nadeel heeft.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Simpel verlengen en je krijgt de actuele condities. Overigens omgekeerd kan het ook zijn dat je met een oud abbo betere condities heb dan nieuwe klanten. De telecommarkt is een dynamische markt die constant in beweging is en elk instap moment zijn voor of nadeel heeft.

Reageer