HTC one 4G

• 16 april 2014
  • 1 reactie
  • 664 keer bekeken

15-04 een 4 g simkaart gehaald bij de telfort winkel in Deventer, hij zou het binnen een aantal minuten doen.
Na een paar minuten werden mijn gesprekken na 2 minuten onderbroken met de mededeling dat ik geen rechten had om dit nummer te bellen.
Mijn internet ging van 2 G naar 3 G en terug, maar geen 4 G te zien.
Al met al zeker 7 keer met klantenservice gebeld, betaald natuurlijk, ik werd zelfs doorverbonden met KPN grootzakelijk???? niets heeft dus geholpen, men liep iedere keer hetzelfde lijstje op het computerscherm af en men besloot iedere keer dat het toch echt moest werken.
Ik ben al een aantal jaren klant bij Telfort maar ga dit jaar echt kijken of ik niet beter naar een andere provider kan gaan.
Ik krijg niet echt het gevoel dat Telfort mij als klant op prijs stelt.

1 reactie

Badge
Welkom op het forum uwepulsch! Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je het gevoel hebt dat wij jou niet op prijs stellen, dat is niet onze bedoeling. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken, ik kan mij goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Is jouw telefoon voorzien van de laatste softwareversie? Graag ben ik jou hierbij van dienst. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer