HTC met abonnement zonder mobiel internet

• 25 juni 2012
  • 2 reacties
  • 1487 keer bekeken

Hallo,

Ben van plan een HTC te huren met een abonnement zonder mobiel internet.
Ik maak momenteel geen gebruik van mobiel internet en denk ook niet dat ik dit in de toekomst nodig zal hebben.
Zou wel fijn zijn als ik af en toe mijn mail zou kunnen checken via wifi. Misschien in de trein of thuis bijvoorbeeld.

Vraag van mij of dit mogelijk is.
Op internet las ik een aantal spookverhalen en ik wil niet voor verassingen komen te staan.

Alvast bedankt.

2 reacties

Dit is tegenwoordig juist heel goed mogelijk bij Telfort. Je betaald voor wat je gebruikt 😛 Indien je geen mobiel internet bundel afsluit, kun je ook echt niet internetten via 3G. Hou daar dus wel rekening mee. Je kunt dus ook niet even snel iets opzoeken mocht je dat wel nodig hebben, tenzij je wifi in de buurt hebt.
Je kunt natuurlijk altijd later nog een internet bundel toevoegen mocht je dat toch willen gaan gebruiken 🙂
Badge
Welkom op het forum vandervegt! Wat Anfroy aangeeft is correct. Bij onze nieuwe abonnementen is het niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet zonder bundel. Ook al was dat wel mogelijk, u heeft altijd de mogelijkheid om mobiel internet te blokkeren.

@Anfroy,

Bedankt!

Laïla

Reageer