Voor de zoveelste keer verblijf ik,
:@:@:@:@:@:@:@:@
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hallo Salsa, welkom op het Telfort forum! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je onterecht voor dingen moet betalen, daarom ben ik meteen de systemen in gedoken. Daarbij zie ik berichten van begin mei die ge-sms't zijn naar het nummer dat je in je profiel hebt ingevuld, in die sms'jes is het volgende aangegeven:
Als je naar een land in zone 2 gaat, zoals Turkije, is het verstandig om je data uit te zetten voor je in het vliegtuig stapt. Dan kan het toestel de verbinding niet maken en gebruiken zodra je geland bent.
Bekijk reactie
- Op 01-05-2018 om 00:17:46 is een sms'je gestuurd met het overzicht van de prijzen voor bellen/sms'en/data in Turkije
- Op 01-05-2018 om 00:49:24 zijn 2 sms'jes gestuurd, de eerste dat er 80% van de limiet voor internet in het buitenland was verbruikt en de tweede dat 100% was bereikt
Als je naar een land in zone 2 gaat, zoals Turkije, is het verstandig om je data uit te zetten voor je in het vliegtuig stapt. Dan kan het toestel de verbinding niet maken en gebruiken zodra je geland bent.