beantwoord

hoeveel is 500 MB

• 17 juli 2012
  • 2 reacties
  • 19245 keer bekeken

Reputatie 1
Het begint al goed. Nog geen week mijn nieuwe abonnement bij telfort en nu heb ik al bijna geen MB´s meer over (nog 83 vd 500)
Wat kun je eigenlijk met die 500 MB? Ik heb spelletjes gedownload en ge-whatsappt, op facebook geweest en op youtube muziek beluisterd.
Ze zeiden dat 500  wel genoeg was om wat te surfen en om spelletjes te spelen maar nu moet ik al wachten tot 15 augustus voor nieuwe mb's.
Daar komt ook nog eens bij dat ik gisteren en vandaag al geen internet op mijn telefoon heb. Als dat wel zo was geweest was ik dus echt al lang over die 500 MB heen.
Dus nog een geluk bij een ongeluk dat internet niet werkt.

Maar kan iemand me eens zeggen hoeveel/ hoelang ik kan internetten met 500 MB
icon

Beste antwoord door Thaasie 19 juli 2012, 11:16

Hey!
500 MB is genoeg voor veel dingen, behalve het streamen van media, en het downloaden van games.
Als je spelletjes downloadt in de app store, zie je precies hoe groot de app is, en meestal ligt dat rond de 30MB of meer! Deze dingen moet je dus sowieso op WiFI doen.
Liedjes luisteren op youtube is ook niet aan te raden, het streamen van een liedje kan al snel 10 MB zijn.
Whatsappen/Facebook/internetten passen met gemak binnen de bundel, daar ligt het niet aan.
Hier twee tips: 1) als je veel muziek luistert via youtube, download dan foxtube, die slaat de youtube liedjes voor je op in de app, zodat je ze later altijd terug kan luisteren, zonder gebruik te maken van internet.
2) download 'my data manager' hierin kun je precies zien hoeveel MB je kwijt bent, maar ook nog eens waaraan, en wanneer zodat je zelf er achter kunt komen wat de meeste Mb bij jou verbruikt!

Hopelijk heb ik je een beeetje kunnen helpen;)

Mvg
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Hey!
500 MB is genoeg voor veel dingen, behalve het streamen van media, en het downloaden van games.
Als je spelletjes downloadt in de app store, zie je precies hoe groot de app is, en meestal ligt dat rond de 30MB of meer! Deze dingen moet je dus sowieso op WiFI doen.
Liedjes luisteren op youtube is ook niet aan te raden, het streamen van een liedje kan al snel 10 MB zijn.
Whatsappen/Facebook/internetten passen met gemak binnen de bundel, daar ligt het niet aan.
Hier twee tips: 1) als je veel muziek luistert via youtube, download dan foxtube, die slaat de youtube liedjes voor je op in de app, zodat je ze later altijd terug kan luisteren, zonder gebruik te maken van internet.
2) download 'my data manager' hierin kun je precies zien hoeveel MB je kwijt bent, maar ook nog eens waaraan, en wanneer zodat je zelf er achter kunt komen wat de meeste Mb bij jou verbruikt!

Hopelijk heb ik je een beeetje kunnen helpen;)

Mvg
Reputatie 1
Hey
Bedankt Thaasie nu weet ik waar ik op moet letten de volgende keer.
Deze maand dus nog alleen maar op WIFI internetten want die 50 MB is dus zo verbruikt.
stom van me dat ik dit niet eerder had gevraagd.
Dat zal me niet meer gebeuren.
Bedankt voor de duidelijke reactie.
groeten

Reageer