Haal snelheid niet eens bij benadering

• 15 maart 2013
  • 27 reacties
  • 7388 keer bekeken

Toon het eerste bericht

27 reacties

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.zwanoo.android.speedtest&referrer=utm_source%3Dstnet%26utm_medium%3Dmobile%26utm_campaign%3Dstnet

Je kan beter deze gebruiken en de resultaten op sturen dus ook de lokatie waar je staat tijd stip e.d. Zorg er voor dat je zicht hebt op de GSM mast waar je mee bverbonden bent. als je dan de snelheid niet haalt is er waarschijnlijk iest mis.

Uhm, ik heb geen android dus hier heb ik niets aan. Maar er is wel degelijk wat mis inderdaad. Ik heb het ook met meerdere apps getest, maar speedtest.net is toch het beste. Maar de snelheid vind ik niet zo heel belangrijk, ze zijn bezig om eerst het 3G uitval op te lossen, dat is immers het belangrijkst.
Badge
Uhm, ik heb geen android dus hier heb ik niets aan. Maar er is wel degelijk wat mis inderdaad. Ik heb het ook met meerdere apps getest, maar speedtest.net is toch het beste. Maar de snelheid vind ik niet zo heel belangrijk, ze zijn bezig om eerst het 3G uitval op te lossen, dat is immers het belangrijkst.

ooh waarschijnijk is deze ook in een andere app store te vinden

Reageer