Grens onbeperkt internet (jun 2010)

• 5 maart 2014
  • 2 reacties
  • 1045 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, 

Ik heb in juni 2010 een sim only abonnement genomen met onbeperkt internet. Daar maak ik nu nog steeds gebruik van en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Nu heb ik begrepen dat er geen abonnementen meer worden afgesloten met deze optie (niet zonder veel te betalen). Ik ben natuurlijk erg blij met onbeperkt internet en wil er niet vanaf gegooid worden. 
Ik keek op mijn factuur van de laatste maand en zag dat ik op 1 dag meer dan 1300mb verbruikt had. Waarschijnlijk heeft mijn iPhone een update gedownload waar ik niks van wist. Ik heb niks bij hoeven te betalen gelukkig.
Afgelopen jaar was mijn gemiddelde verbruik per maand: 459mb.

Ik heb ergens gelezen: 'Telfort mag maatregelen nemen bij regelmatig niet-normaal en excessief gebruik.'

Niet-normaal is een mening. Waar ligt dan de grens van onbeperkt?

2 reacties

Badge +2
Voor de fair use policy wordt gekeken naar het gemiddelde verbruik. Hier is dus geen hard aantal aan te verbinden. Indien je via Mijn Telfort ervoor zorgt dat je contactgegevens up to date zijn kan je gewoon zonder zorgen internetten want je krijgt dan bij evt overschrijding van de fair use policy waarschuwings berichten.
Badge +2
Daarnaast zou je uiteraard er ook voor kunnen kiezen je abonnement om te zetten naar een abonnement met MBs, daar kan je niet per ongeluk overheen gaan, en als trouwe klant krijg je daar dan ook nog eens extra korting op.

Reageer