beantwoord

Geen winkelwagentje in app

  • 29 juni 2017
  • 3 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik wil al enkele dagen 4G aanzetten, maar er staat steeds geen winkelwagentje in de MijnTelfort app waardoor ik de internetversneller niet aan kan zetten. Ik heb mijn telefoon al een paar keer aan en uit gezet en de app ook al een paar keer opnieuw geïnstalleerd.
Hoe kan ik toch 4G gebruiken?
icon

Beste antwoord door Laura 29 juni 2017, 13:22

Dankjewel Enterprise, nu werkt het! Wel jammer dat de website een heel ander stappenplan geeft...
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/4g-aanzetten-en-gebruiken.htm
Had veel frustratie gescheeld als ik dit meteen had geweten, maar ik ben heel blij dat ik nu 4G heb 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
4G aanzetten kan alleen in Mijn Telfort op de webpagina, niet in de app.
Zie rechtsboven op deze pagina...
Dankjewel Enterprise, nu werkt het! Wel jammer dat de website een heel ander stappenplan geeft...
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/4g-aanzetten-en-gebruiken.htm
Had veel frustratie gescheeld als ik dit meteen had geweten, maar ik ben heel blij dat ik nu 4G heb 🙂
Reputatie 8
Badge +19
Graag gedaan... ;)
Ik weet uiteraard niet welke versie je hebt van de Mijn Telfort app, maar in de nieuwe versie 4.0 is het wel mogelijk om de internetversneller aan te zetten.
Wellicht is dit in de eerder versie(s) ook mogelijk, ik heb daar nooit op gelet.
Het versienummer kan je vinden onder 'Instellingen'.

Open de app.
Ga naar 'Abonnement/abonnement wijzigen'.
Bij 'Extra opties' kan je de 4G-versneller aanzetten.

Reageer