beantwoord

Geen verbinding op mobiel met melding 'Authenticatieprobleem'

• 6 maart 2017
  • 8 reacties
  • 95702 keer bekeken

Hallo, Ik heb steeds dit probleem "authenticatieprobleem" op mobiel- heb dus geen verbinding meer en kan het niet maken. Het gebeurt als ik weg ben geweest (met de telefoon 😉 ) of als vandaag, als het modem gereset is. Ik kan wel bellen, maar geen internet.

Wat kan ik doen, hoe maak ik verbinding, dit moet automatisch gebeuren dacht ik! Wie weet het?? NB Ik zag geen antwoorden bij deze zelfde vraag van anderen, is dat slecht nieuws??
icon

Beste antwoord door aliek 4 april 2017, 15:20

Sorry voor mijn heeeel late reactie!! De oplossing is deze:
Ga naar je netwerk. Klick op "vergeten"
herstart mobiel
ga weer naar je netwerk. Klick op verbinden en dan moet je het wachtwoord dat op je Modem staat ingeven. Dan is het klaar. 🆒
Bekijk reactie

8 reacties

Hallo, Ik heb steeds dit probleem "authenticatieprobleem" op mobiel- heb dus geen verbinding meer en kan het niet maken. Het gebeurt als ik weg ben geweest (met de telefoon 😉 ) of als vandaag, als het modem gereset is. Ik kan wel bellen, maar geen internet.

Wat kan ik doen, hoe maak ik verbinding, dit moet automatisch gebeuren dacht ik! Wie weet het?? NB Ik zag geen antwoorden bij deze zelfde vraag van anderen, is dat slecht nieuws??

heb toch een antwoord gevonden op de site- het probleem is opgelost! ;))
Reputatie 8
Badge +15
Fijn dat je zelf de oplossing hebt gevonden.

Wat was nu de oplossing?
Sorry voor mijn heeeel late reactie!! De oplossing is deze:
Ga naar je netwerk. Klick op "vergeten"
herstart mobiel
ga weer naar je netwerk. Klick op verbinden en dan moet je het wachtwoord dat op je Modem staat ingeven. Dan is het klaar. 🆒
Reputatie 8
Badge +16
Hallo aliek, hartstikke bedankt voor het melden van de oplossing. 😃
Deze oplossing werkt voor mij nit!
Iemand een andere oplossing??
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Elsbeth, kun je je telefoonnummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven?
Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen.
Hallo Elsbeth, kun je je telefoonnummer toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven?
Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen.

Heb telefoonnummer toegevoegd, ik moet erbij zeggen dat ik geen abb. van Telfort heb, maar dat lijkt me voor het probleem niet echt uit te maken toch?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Elsbeth, ik kan je nummer inderdaad niet terugvinden in het systeem. Ik neem aan dat je ook geen gebruik maakt van prepaid?
In dat geval kun je dan het beste contact opnemen met jouw provider en hen vragen om naar je aansluiting te kijken.

Reageer