Geen verbinding met mobiel internet

  • 26 januari 2016
  • 15 reacties
  • 462 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb het volgende toestel: Samsung S4 i9596
Heb alle stappen voor het toestel S4 i9595 doorlopen want dat is een soortgelijk toestel volgens mij?
Maar het mobiel internet wil gewoon niet lopen.
Heb ook al rondgeneusd op het forum en heb nog wat instellingen veranderd waardoor anderen wel met succes nu mobiel internet hadden maar die hebben bij mij nog geen succes.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je na de instellingen via toestelhulp je toestel uit en weer aangezet
Reputatie 1
Ja klopt...al een paar keer..
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort moet je topic even oppikken wellicht staat er iets verkeerd
Reputatie 1
Dankje, ik wacht af ☺️
Reputatie 8
Badge +16
En om zeker te zijn dat we geen aannames doen, je hebt toch wel een internet bundel en je hebt al langer een abonnement?
Reputatie 1
15 januari is mijn nieuwe abonnement ingegaan 150 min bellen, onbeperkt sms-en en 1000 mb mobiel internet.....tot op heden alleen maar kunnen bellen en sms-en
Ter controle, mobiele netwerken,,,,mobiele gegevens & roaming staat aan?
Reputatie 1
Ja die staan groen aangevinkt..
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Lovely, welkom op het forum. Jammer dat het nog niet gelukt is om gebruik te maken van mobiel internet! Ik kijk graag met je mee. Hier heb ik jouw 06-nummer voor nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij sturen?
Reputatie 1
Hoi Christy, ik heb je een privebericht gestuurd ☺️
Reputatie 1
En?? Ik heb nog niets gehoord....
Reputatie 8
Badge +15
Lees even het onderschrift van Christy ;)
Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie op je privébericht.
Reputatie 1
Oh ja, ik moest eerst even op het profiel klikken om het te kunnen zien....
Reputatie 1
Bedankt Christy...hij doet het nu!
Reputatie 4
Badge +1
Goed zo 🙂 Fijn om te lezen!