geen verbinding met mobiel internet

  • 2 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1695 keer bekeken

Heren/dames ik heb een vraag misschien waar jullie een antwoord op weten.
Mijn vrouw heeft nu al 3 jaar een normaal abonnement bij telfort.
Niets aan de hand altijd gewoon bereik.
Nu heb ik haar een Samsung galaxy s gekocht en dus ook een internet bundel bij telfort afgesloten op haar huidige abonnement.

Vanaf dat moment alleen maar ellende..
Totaal geen bereik meer steeds iets dan weer weg.
Heb zelf een kpn netwerk en nergens last van.
Gezien het feit dat telfort gebruik maakt van het kpn netwerk
zou je denken dat als ik bereik heb dat zij ook bereik zou hebben.

Heb de kaartjes eens omgewisseld maar het probleem verplaatst zich dan van haar telefoon naar die van mij.
Zij heeft dan goed bereik met haar telefoon.

heb al contact gehad met de klanten service maar die hebben toevallig net storting op de lokatie waar ik dan ben met haar telefoon.
Zonder dat ik heb aangegeven waar ik ben dan...
Wie o wie herkent dit of heeft een oplossing.
Kom uit het oosten van het land.
alvast bedankt voor de hulp.

p.s. Bij verlies van verbinding bedoel ik dus niet alleen data maar ook geen telefoon en sms..

3 reacties

Hallo iemand aanwezig op dit forum?
webcare team?
Badge +2
@Sjap84,

Mijn excuses voor de relatief late reactie. Zojuist is er in een ander topic om uw gegevens gevraagd.

Note: Om 22.34 zijn wij niet aanwezig ;)

Daphne
@Sjap84,

Mijn excuses voor de relatief late reactie. Zojuist is er in een ander topic om uw gegevens gevraagd.

Note: Om 22.34 zijn wij niet aanwezig ;)

Daphne


@daphne begrijpelijk maar dit topic was al eerder aangemaakt vandaar de reactie om half 11.
kun u mij aangeven hoe ik mijn gegevens naar u toe stuur?

Reageer