beantwoord

Geen service op telefoon

• 14 november 2019
  • 9 reacties
  • 133 keer bekeken

Al een aantal dagen heb ik geen service en heb al een aantal dingen gedaan zoals simkaart er in en eruit halen en aan en uit zetten van het toestel. Dit mag allemaal niet baten. Wat kan ik nog meer doen? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 november 2019, 16:54

Hoi @Eleona, dat is lastig inderdaad! Ervaar je dit overal of alleen op een specifieke locatie? Als het een specifieke locatie is kan het zoiets zijn wat Ron beschrijft. Als het overal is, is de kans daarop kleiner. Het kan dan zijn wat Tuut-Tuut, of iets anders.

Het herstarten van het toestel gaf geen verbetering dus, wat gebeurt er als je jouw SIM-kaart in een ander toestel doet en daarmee kijkt hoe de verbinding is? Als de verbinding er dan wel goed is, kan de aandacht naar het toestel gaan. Als het in het andere toestel ook hetzelfde is zal het niet aan het toestel liggen. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Niet negatief bedoeld maar zijn alle rekeningen betaald….

Reputatie 3
Badge

Op het eiland Tholen zijn problemen met het netwerk, dat niet op de website van KPN staat.
Sinds er een gasleiding is geklapt werkt een hele mast niet meer.

Woon je daar toevallig?

Op het eiland Tholen zijn problemen met het netwerk, dat niet op de website van KPN staat.

Woon je daar toevallig?

Wat jij doet is phishing en dat mag niet.:sweat_smile:

Reputatie 3
Badge

Woon je daar toevallig?

Wat is phisting aan mijn  bericht?
ik geef alleen een mogelijke oorzaak aan, waar ik ook last van heb, mogelijk is TS hiermee geholpen.

Woon je daar toevallig?

Wat is phisting aan mijn  bericht?
ik geef alleen een mogelijke oorzaak aan, waar ik ook last van heb, mogelijk is TS hiermee geholpen.

Hallo @Ron. :

Woon je daar toevallig?

Niet te serieus opvatten, zie ook mijn emoticon:relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Eleona, dat is lastig inderdaad! Ervaar je dit overal of alleen op een specifieke locatie? Als het een specifieke locatie is kan het zoiets zijn wat Ron beschrijft. Als het overal is, is de kans daarop kleiner. Het kan dan zijn wat Tuut-Tuut, of iets anders.

Het herstarten van het toestel gaf geen verbetering dus, wat gebeurt er als je jouw SIM-kaart in een ander toestel doet en daarmee kijkt hoe de verbinding is? Als de verbinding er dan wel goed is, kan de aandacht naar het toestel gaan. Als het in het andere toestel ook hetzelfde is zal het niet aan het toestel liggen. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Eleona, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je het al kunnen testen?

Niet negatief bedoeld maar zijn alle rekeningen betaald….

Ja!!

Hoi @Eleona, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je het al kunnen testen?

Hallo, 

sorry ik lees het bericht nu pas, de mail was in een andere inbox terecht gekomen. Ik moet zeggen dat ik het nu al even niet meer heb opgemerkt dus het probleem zal zich wel opgelost hebben. 

toch bedankt en ik onthoudt de tips! 

Groetjes Eleona

Reageer