vraag

Geen of slecht internet op mijn mobiel

  • 9 september 2014
  • 9 reacties
  • 485 keer bekeken

Ik heb altijd al Telfort gehad, maar ik merk dat ik geen of slecht internet ontvang op mijn mobiele telefoon het is een Sony Xperia S, zijn er instellingen die ik moet veranderen of waar ligt het aan. Daar wil ik graag antwoord op. (Wi-Fi is geen probleem)

9 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Elvis,

Is dit al vanaf het begin of recentelijk?
Je zou de instellingen eens na kunnen lopen via dit stappenplan.
Reputatie 8
Badge +2
@Elvis,

Ben je er inmiddels al uit wat het probleem was? Ik lees je reactie graag.

Michael
Neen, ik heb het stappenplan 2x gedaan maar ik krijg nog steeds geen internet buiten mijn Wi-Fi om. Ik weet niet waarom HELP
@Elvis,

Ben je er inmiddels al uit wat het probleem was? Ik lees je reactie graag.

Michael


Nee ik ben er nog niet uitgekomen wifi gaatnoveral perfect maar gewoon internet ontvangen hoe maar ik wordt er een beetje boos over eerlijk gezegt.
Reputatie 8
Badge +15
Internet al eens laten resetten via de klantenservice?

Heb je de simkaart al lang in gebruik?
Als je een verouderd type simkaart hebt kan het ook daar aan liggen.
Ik heb een mini sim en deze is net 2 jaar oud, en het resetten hoe doe ik dit.

Zelf ben ik niet zo bekent met dit probleem maar baal wel erg
Reputatie 8
Badge +15
Slecht internet kan erg irritant zijn. Weet er alles vanaf.

Reset kun je laten uitvoeren via de klantenservice op 0900 9596.
Wellicht kunnen ze dan ook naar je simkaart kijken als de instellingen goed staan. Ze kunnen dan eventueel nieuwe simkaart uit sturen voor je. Voor abonnementen zijn simkaarten gratis.
Beste koffiemok, bedankt voor je info, ik heb gebeld en de instellingen stonden niet goed en ze heeft een reset gedaan zo als je beschreef. Ik heb even gekeken op internet en het werkt.

Nogmaals bedankt

Gr Elvis
Reputatie 3
@Elvis,

Dank nog voor je terugkoppeling. Fijn dat het nu allemaal werkt.

Laat je het weten als we je toch nog ergens bij kunnen helpen?

Ingrid

Reageer