beantwoord

geen of mobiel internet

• 21 februari 2017
  • 10 reacties
  • 916 keer bekeken

Badge
Ik kan al een hele poos geen gebruik maken van mobiel internet, dit gebeurt op meerdere plaatsen. Bv op straat, bij familie waar geen wifi is, winkels.
Ik vind dit heel vervelend, volgens mijn abonnement heb ik 4G internet, als ik al iets van internet heb staat er hooguit een E voor, wat dus enorm langzaam is. Heb al vaker de mobiel opnieuw opgestart ( samsung S5) simkaart eruit, uurtje later weer aanzetten en heel soms doet het internet het dan even, maar hooguit weer een E.

Wie heeft er een oplossing???

Groetjes Annelies
icon

Beste antwoord door Dhara1darcey 25 februari 2017, 23:45

Hi Annelies,

Is het inmiddels gelukt?

Hoor het anders graag van je.

Sorry , door familieomstandigheden kon ik niet eerder reageren. Ben toch naar een Telfortwinkel geweest, want om de een of andere reden lukte het niet. Inmiddels doet mijn mobiel het weer. Dank je wel !
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Annelies,
Controleer de netwerkmodus eens: Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus. Deze hoort te staan op LTE/WCDMA/GSM. Vermoed dat die bij op GSM staat.
Badge
Hoi Annelies,
Controleer de netwerkmodus eens: Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus. Deze hoort te staan op LTE/WCDMA/GSM. Vermoed dat die bij op GSM staat.

Daar staat hij op. Een van mijn zoons heeft mijn simkaart in zijn telefoon gedaan en dan doet alles het zoals het hoort, maar niet in mijn toestel. Dan denk ik toch dat het aan het toestel ligt. Heb sinds een paar dagen ook dat het scherm 'blijft hangen' . Dan kan ik niet eens opnemen als er iemand belt.
Reputatie 8
Badge +15
Dat je toestel hangt en vast loopt is sowieso niet goed. Ik denk dat het verstandig is om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup voor je dit doet:
1 Backup maken
2 Terugzetten naar fabrieksinstellingen
3 Backup terugplaatsen
Badge
Dat je toestel hangt en vast loopt is sowieso niet goed. Ik denk dat het verstandig is om het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup voor je dit doet:
1 Backup maken
2 Terugzetten naar fabrieksinstellingen
3 Backup terugplaatsen

Terugzetten naar fabrieksinstellingen lukt niet, komt er te staan naam en samsung wachtwoord invullen. als dat gedaan is komt er te staan naam en wachtwoord onbekend !
Reputatie 8
Badge +15
Dan heb je Samsung account aangemaakt in het verleden en ingesteld. Op deze pagina staat uitleg hoe inloggegevens op te vragen.

Werkt het niet of lukt het niet dan kan je nog herstellen dmv de knoppen. Volg de 2de optie op dese pagina. Het betreft wel goede timing met indrukken van de knoppen. Kan zijn dat je het een paar keer moet proberen. ;)
Let op: geen backup = alles kwijt.
Badge
Dan heb je Samsung account aangemaakt in het verleden en ingesteld. Op deze pagina staat uitleg hoe inloggegevens op te vragen.

Werkt het niet of lukt het niet dan kan je nog herstellen dmv de knoppen. Volg de 2de optie op dese pagina. Het betreft wel goede timing met indrukken van de knoppen. Kan zijn dat je het een paar keer moet proberen. ;)
Let op: geen backup = alles kwijt.

Dank je wel, ik ga het proberen !
Reputatie 8
Badge +2
Hi Annelies,

Is het inmiddels gelukt?

Badge
Hi Annelies,

Is het inmiddels gelukt?

Sorry , door familieomstandigheden kon ik niet eerder reageren. Ben toch naar een Telfortwinkel geweest, want om de een of andere reden lukte het niet. Inmiddels doet mijn mobiel het weer. Dank je wel !
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Annelies,

Geen probleem hoor! Ik vind het al fijn om te horen dat het weer werkt!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Annelies,

Spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot.