beantwoord

Geen netwerkverbinding met mijn mobiele telefoon in mijn huis

• 24 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 335 keer bekeken

Dag

Ik heb nu al drie dagen gebeld naar de klantenservice dat ik niet kan bellen met mijn mobiele telefoon omdat ik geen netwerkverbinding heb en ook geen 4g heb dit probleem heb ik alleen thuis jullie zouden het binnen 3 Tot 5 werkdagen oplossen maar we zijn 3 dagen verder en het is nog niet opgelost hoe kan dit? Ik moet bereikbaar zijn
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 augustus 2019, 21:55

Hoi @Greetje eijbrink, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je ineens thuis geen mobiel bereik meer hebt. Je bent hiervoor naar de winkel geweest en ook heb je contact gehad. Dat zie ik ook terug. Ik zie ook terug dat er melding is gemaakt bij de Technische Dienst. Nu heeft mijn collega aangegeven dat er binnen drie tot 5 werkdagen een reactie zou komen. Dat klopt helaas niet, excuses. Bij de Technische Dienst is het momenteel iets drukker waardoor het wat langer duurt. Wanneer je exact een reactie ontvangt durf ik niet te zeggen. Ik had je graag ander nieuws willen geven, maar dit is hoe het er nu even voorstaat helaas.
Bekijk reactie

13 reacties

Er is geen storing op jouw locatie?

Geen netwerk
Nee er is geen storing ik heb zelf gekeken en de klantenservice ook
Weet je zeker dat het niet aan je toestel ligt?
Simkaartje in ander toestel geprobeerd?
Bereik was eerder langere tijd wel goed?
Ja ik heb mijn simkaart in een ander toestel geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Ja ik kon voorheen altijd bellen in en gebeld worden in mijn huis en mijn 4g Gebruiken. Maar sinds drie dagen niet meer. Als ik er probeer te bellen krijg ik de melding geen toegang tot netwerk. De klantenservice zegt dat ze een case aangemaakt hebben bij de technische afdeling en dat het 3 tot 5 dagen zou duren voordat het opgelost is. maar het is al de vierde dag en ik wordt het nu echt zat. Want als ik naar het centrum fiets werkt alles gewoon en bij vrienden en familie ook. Alleen in mijn eigen huis niet en in de tuin ook niet. Dat is toch vreemd?
Vanmiddag ben ik bij de kpn winkel geweest en die hebben een nieuwe simkaart gegeven maar ook dat is het niet want toen ik thuis kwam had ik nog steeds hetzelfde probleem ik weet het inmiddels niet meer wat te doen wie kan me helpen ??? Ik wil gewoon kunnen bellen en gebeld worden in mijn huis en mijn 4g kunnen gebruiken en niet eerst naar het centrum hoeven te fietsen om te kunnen bellen
Telfort webcare kan je wellicht verder helpen. Ze lezen hier op werkdagen mee, en pakken topics op in volgorde van plaatsing.
Je kan morgen ook nog een keer bellen of Facebook of Twitter proberen.
Alsof ik de klantenservice nog niet vaak genoeg gebeld heb en daar moet ik dan ook eerst voor naar het centrum aangezien ik vanaf mijn huis niet kan bellen je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door die lui en het duurt me gewoon veel te lang
Wat zeiden ze dan in de KPN winkel?
Die horen je ook gewoon te helpen.
Het klinkt vanaf de zijkant als een defecte zendmast bij jou in de buurt.
Die zeiden je hebt een nieuwe simkaart nodig en die heb ik ook gekregen maar dat is het niet want ik heb nog steeds hetzelfde probleem
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Greetje eijbrink, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je ineens thuis geen mobiel bereik meer hebt. Je bent hiervoor naar de winkel geweest en ook heb je contact gehad. Dat zie ik ook terug. Ik zie ook terug dat er melding is gemaakt bij de Technische Dienst. Nu heeft mijn collega aangegeven dat er binnen drie tot 5 werkdagen een reactie zou komen. Dat klopt helaas niet, excuses. Bij de Technische Dienst is het momenteel iets drukker waardoor het wat langer duurt. Wanneer je exact een reactie ontvangt durf ik niet te zeggen. Ik had je graag ander nieuws willen geven, maar dit is hoe het er nu even voorstaat helaas.
@Bart - Telfort sorry maar nog langer dan 5 werkdagen ??? Daar ga ik dus echt niet mee akkoord he ! Hopelijk komen jullie met een flinke compensatie over de brug want dit probleem is al van af vorige week donderdag en als ik nog langer dan 5 dagen moet wachten voordat het hele zooitje weer werkt waar ik het niet mee eens ben eis ik een flinke compensatie
@Bart - Telfort waarom krijg ik geen antwoord meer ???
Reputatie 8
Badge +11
Je krijgt altijd een antwoord van mij. Ik begrijp ook dat je baalt dat het nog langer duurt. Hoe lang durf ik niet te zeggen, maar het moet wel onderzocht worden. Mijn collega neemt vanzelf contact met je op.

Reageer