beantwoord

Geen netwerkverbinding.

• 26 december 2019
  • 9 reacties
  • 205 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik geen netwerkverbinding meer. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Ook werkt mijn 4G niet. Ik heb mijn telefoon al uit en weer aan gezet en de sim kaart in een andere telefoon gedaan, ook hierin werkt hij niet. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2019, 10:45

Ik zie sinds 27-12 de simkaart al actief. Je kan deze dus gewoon gebruiken. Heb je dat getest? Zet anders even het toestel uit en weer aan, werkt het dan?

Overigens heb je voor het bellen naar ons geen extra kosten gemaakt. Bellen naar 0900-9596 kost gewoon de gebruikelijke belkosten, net als naar ieder ander nummer. 

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Is je simkaart geblokkeerd dat kun je in je mijn Telfort mobiel zien

Hi Jimny, 

Daar kan ik niet meer in komen. Alleen met een bevestigings sms, maar ja die komen ook niet binnen 😭 

Reputatie 8
Badge +17

Optie 1 gaat het om een prepaid verbinding die wellicht verlopen is, of optie 2 is het een simonly abo waar een betalingsachterstand is, optie 3 heb je wellicht bij een andere provider een abo afgesloten met nummerbehoud 

Bij optie 1 de opmerking dat die vragen nu door KPN worden behandeld.

Kan je via een wifi verbinding  mits mogelijk wel in Mijn Telfort inloggen? 

Ik heb idd een sim only abonnement, maar alles keurig betaald. Ik moest gisteren mijn inlog aanpassen van telefoon nummer naar mail adres, alleen de bevestigingsmail is te laat binnen gekomen dus niet meer geldig. 

Het lukt me op geen enkele manier om in Mijn Telfort te komen.

Ik hoop op een snelle reactie van Telfort zelf. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Lianne123, welkom hier. Je geeft aan geen verbinding meer te hebben, heel erg balen. Ik zie dat je zojuist hier nog contact over hebt gehad. Mijn collega heeft een nieuwe simkaart gestuurd. Het lijkt er inderdaad op dat deze kapot is gegaan. Ik hoor graag van je of de nieuwe werkt. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie nu je reactie pas van vanochtend. Zodra je jouw nieuwe simkaart hebt, moet het ook weer lukken om in Mijn Telfort te komen. Eventueel zelfs door een nieuwe aan te maken

@Bart - Telfort ik heb de simkaart ontvangen, maar ik kan hem niet activeren omdat ik niet in mijn Telfort kom. Ook kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen omdat ik geen sms kan ontvangen en op de een of andere manier kunnen jullie mij geen mail sturen. De klanten service gebeld, 15 minuten gewacht en toen eruit gegooid!! Niet erg fijn deze extra bel kosten! Hoe gaan we dit oplossen? 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie sinds 27-12 de simkaart al actief. Je kan deze dus gewoon gebruiken. Heb je dat getest? Zet anders even het toestel uit en weer aan, werkt het dan?

Overigens heb je voor het bellen naar ons geen extra kosten gemaakt. Bellen naar 0900-9596 kost gewoon de gebruikelijke belkosten, net als naar ieder ander nummer. 

Reageer