Geen netwerk mobiele telefoon

• 11 november 2015
  • 14 reacties
  • 450 keer bekeken

Hoi sinds 4 weken nieuwe galaxy, met nieuwe sim kaart.
De hele dag al geen netwerk, ook geen netwerk beschikbaar.
Er is geen storing bekend regio Ter Apel.
Wie kan me helpen?

Simkaart zit goed, telefoon al opnieuw opgestart maar geen netwerk beschikbaar

14 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Edwin, welkom op het forum. Wat vreemd dat jouw toestel geen verbinding kan maken met het mobiele netwerk. Heb je de 4 weken hiervoor geen last gehad? Zou je de simkaart eens in een ander toestel willen testen en een andere simkaart in jouw Samsung?
Dag 2, nog geen netwerk beschikbaar.
Hiervoor had ik geen problemen.
Ik kijk onder beschikbare netwerken zijn alleen Vodafone en T-Mobile beschikbaar en af en toe Vodafone DE.
Dit is mn enige telefoon heb dus geen mogelijk om andere simkaart/telefoon te testen.
Beste EdwinBoss.

Jij hoeft geen andere foon te hebben. Ken je iemand in de buurt met een andere telefoon, kennis, familie anders een telefoonwinkel.
Het gaat er om dat er een kruistest gebeurt voor controle, dat is vaak de eerste en eenvoudigste methode om dingen uit te kunnen sluiten.

Groeten,
Friesian.
Reputatie 4
Badge +1
Zoals Friesian terecht aangeeft, is het belangrijk om dit te testen Edwin. Op die manier kunnen we achterhalen of het probleem in jouw telefoon of in de simkaart zit.
Dat heeft niks met simkaart te maken, ik heb ook geen netwerk sinds woensdag en ik woon ook in Ter Apel, kan niemand bellen en ook niemand kan mij bereiken! Enige idee wanneer wordt dit opgelost?
Reputatie 4
Badge +1
Wat vervelend dat jij hier ook last van hebt Bereza. Dat maakt het natuurlijk een ander verhaal. Willen jullie beide je 06-nummer en postcode + huisnummer naar mij sturen in een privébericht? Dan zoek ik dit verder uit. Ook wil ik graag weten of jullie dit probleem binnenshuis of buitenshuis hebben. En is dit op 1 specifieke locatie of meerdere binnen Ter Apel?
Dat heeft niks met simkaart te maken, ik heb ook geen netwerk sinds woensdag en ik woon ook in Ter Apel, kan niemand bellen en ook niemand kan mij bereiken! Enige idee wanneer wordt dit opgelost?
Ik heb dit probleem alleen binnenshuis
Dag drie nog geen netwerk, maar elk geval blij dat het niet aan mij ligt.
ik heb inmiddels wel netwerk, maar het blijft niet stabiel. ik kon een uur geleden nog bellen direct daarna was het weer mis...geen idee wat dat is.
Yes er is weer netwerk. topic mag gesloten worden.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Edwin en Bereza, zojuist kreeg ik inderdaad de bevestiging dat er problemen in Ter Apel waren. Mijn excuses hiervoor. Zodra dit duidelijk werd zijn mijn collega's aan de gang gegaan om dit op te lossen. Werkt alles inmiddels naar behoren?
alles werkt weer naar behoren, dank je wel
Reputatie 4
Badge +1
Goed om te lezen Bereza. Bedankt voor je bericht.

Reageer