beantwoord

Geen netwerk

• 2 februari 2015
  • 11 reacties
  • 634 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Nadat ik al niet kan bellen, zie mijn eerdere forumbericht, heb ik nu ook geen netwerk. Hij geeft aan dat het KPN netwerk niet beschikbaar is. Als ik naar beschikbare netwerken zoen krijg ik alleen de keuze uit Tmobile en Vodafone. Ik word er een beetje moe van door telkens tegen deze problemen aan te lopen.

Het bellen werkt ook nog niet, ondanks jullie voorstel om naar 2G te gaan. Als ik nu buiten ben krijgen mensen of me niet te pakken of heel vaak is het zo dat mijn verbinding na 2 minuten uitvalt. Ben al jaren klant van Telfort maar de laatste tijd is het alleen ellende. Ik moet wle mijn kosten betalen maar een goede levering krijg ik niet. Misschien kunnen we dit contract kosteloos verbreken aangezien ik niet krijg waar ik voor betaal?

Marcel
icon

Beste antwoord door Daphne 7 februari 2015, 16:57

@Marceldk,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Wat is er precies aan de hand? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel geplaatst en een andere simkaart in jouw toestel? Hoe oud is de simkaart? Heb je hierover ook al contact gehad met de klantenservice? Graag lees ik het van je.

Daphne
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 1
Niemand van Telfort die hier op kan antwoorden????
Prima service dit zeg...
Badge +2
@Marceldk,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Wat is er precies aan de hand? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel geplaatst en een andere simkaart in jouw toestel? Hoe oud is de simkaart? Heb je hierover ook al contact gehad met de klantenservice? Graag lees ik het van je.

Daphne
Reputatie 1
@Marceldk,

Daphne

Beste Daphe,

Ik had hierover ook een ander topic op 23 december 2014. Ik ben toen geholpen door Kim. Ben ook gebeld door jullie maar het probleem blijft zich voordoen.

Groet Marcel
Badge +2
@Marceldk,

Dank je voor de reactie. Op 30 december 2014 heb je per mail een aantal vragen ontvangen. Heb je daarop gereageerd zodat het probleem verder uitgezocht kon worden?

Daphne
Reputatie 1
@Marceldk,

Dank je voor de reactie. Op 30 december 2014 heb je per mail een aantal vragen ontvangen. Heb je daarop gereageerd zodat het probleem verder uitgezocht kon worden?

Daphne

Ze hebben ze gebeld en geconstanteerd dat de verbinding inderdaad verschillende keren niet optimaal was. Ik moest vanaf dat moment overschakelen naar 2G, dat zou de oplossing zijn waarschijnlijk. Helaas is dit dus niet het geval, er zijn momenten dat ik gewoon aan het bellen ben en dan is opeens de verbinding verbroken. Nu steeds de melding dat het geselecteerde netwerk KPN niet beschikbaar is.
Badge +2
@Marceldk,

Dat is duidelijk. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak. Er wordt zo spoedig mogelijk opnieuw contact met jou gelegd.

Daphne
Reputatie 1
Dank je wel Daphne.
Reputatie 1
8 dagen geleden vertelde je dat er iemand contact op zou nemen....inmiddels nog niks vernomen!!!
Badge +2
@Marceldk.

Op 10 februari heeft mijn collega geprobeerd contact met jou te leggen, omdat de voicemail uitstaat is er geen bericht achtergelaten. Ondertussen is het probleem wel intern geregistreerd en heb ik opnieuw een verzoek uitstaan om jou verder te informeren. Uiteraard mijn excuses dat er geen nieuwe bel poging is gedaan en je het gevoel hebt dat er niks met jouw ongenoegen is gebeurd.

Daphne
Reputatie 1
Dank je wel Daphne voor je reactie. Inmiddels zijn we weer 8 dagen verder en je begrijpt het al....:)
Reputatie 1
@telfort

Wat is telfort toch een slecht bedrijf. Ze beloven me om contact op te nemen, zie boven, maar we zijn weer 2 nota's verder en nog geen reactie. Gelukkig lopen onze 2 abonnementen snel af na jaren klant geweest te zijn! Wat een schande dit!

Reageer