beantwoord

Geen mobiel internet samsung gt-n7000

• 29 maart 2014
  • 11 reacties
  • 862 keer bekeken

Ik heb recent mijn mobiele abonnement laten omzetten in een abonnement met internet. Nu heb ik automatisch de instellingen van mijn samsung gt-n7000 laten inlezen en mijn device uitgeschakeld en weer aangezet.

Helaas roept mijn device dat er geen internetverbinding is. Ik zie ook geen 3g icoontje oid verschijnen. De optie 'mobiele gegevens' heb ik aanstaan.

De instellingen komen overeen met de handleidingen.

Hulp zou zeer welkom zijn

Thx
Stefan
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 31 maart 2014, 09:54

@LagePrijzenWinkel,

Erg vervelend dat mobiel internet niet werkt. Mijn excuses dat je contact opnemen met onze klantenservice nog niet is gelukt. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Hoi Stefan,
Ik zou als ik jou was proberen de telefoon handmatig in te stellen volgens de website http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/telefoon-gebruiken/toestelinstellingen.htm#/samsung/n7000-galaxy-note/internet/handmatig-instellen Mocht dat geen resultaat opleveren dan zou ik de telefoon herstellen naar fabrieks-instellingen en het opnieuw proberen.
Heeft de telefoon verder helemaal nergens geen internet?
Thx maar het handmatig configureren van de telefoon had ik in eerste instantie ook gedaan echter omdat dat geen oplossing bood heb ik eea via de automatische configuratie opnieuw gedaan.

Fabrieksinstellingen doorvoeren zou wel een allerlaatste middel zijn...

Ik draai overigens Android 4.1.n

thx
Stefan
Reputatie 8
Badge +15
@lagePrijzenWinkel
De roaming optie heb je ook aan staan?
Toeganspunt Telfort spot is wel geselecteerd en mobiele dataverbinding staat wel aan?

Als je de juiste instellingen in het toestel hebt staan dan zou je 3G in je toestel moeten zien staan. Je simkaart in een ander toestel werkt het internet dan wel?
@lagePrijzenWinkel
De roaming optie heb je ook aan staan?
Toeganspunt Telfort spot is wel geselecteerd en mobiele dataverbinding staat wel aan?

Als je de juiste instellingen in het toestel hebt staan dan zou je 3G in je toestel moeten zien staan. Je simkaart in een ander toestel werkt het internet dan wel?

ja, ja en ja

Ander toestel? Uh, geen idee. mijn andere toestellen hebben geen internet. Heb nog een oude iphone 3 liggen ergens. Simkaart is overigens uit 2005
Reputatie 8
Badge +15
Misschien in het verleden een blokkade laten plaatsen voor mobiel internet via de klantenservice?
Misschien in het verleden een blokkade laten plaatsen voor mobiel internet via de klantenservice?

Zou kunnen, maar kan me niet heugen dat te hebben laten blokkeren. Ik ga straks ff bellen met de klantenservice

Zou kunnen, maar kan me niet heugen dat te hebben laten blokkeren. Ik ga straks ff bellen met de klantenservice

Zojuist twee keer geprobeerd contact te krijgen met de helpdesk. Nog voor ik doorverbonden wordt wordt de verbinding verbroken. Bij de tweede keer bellen wordt wederom de verbinding verbroken. Dit is niet professioneel!

Ik heb ook een inlog voor mijn telfort. Waar kan ik daar controleren of internet mobiel aan staat?
Reputatie 3
Badge +1
@LagePrijzenWinkel,

Erg vervelend dat mobiel internet niet werkt. Mijn excuses dat je contact opnemen met onze klantenservice nog niet is gelukt. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@LagePrijzenWinkel,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik zie dat er een blokkade actief was voor mobiel internet. Deze heb ik zojuist opgeheven. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
@LagePrijzenWinkel,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik zie dat er een blokkade actief was voor mobiel internet. Deze heb ik zojuist opgeheven. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise

Denise! Top gedaan!  ZodraWifi uitgaat schakelt er een H+ icoontje aan en heb ik mobiel internet.
Reputatie 3
Badge +1
@LagePrijzenWinkel,

Wat fijn om te lezen! 🙂 Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise