beantwoord

Geen mobiel internet op mijn Samsung S5 Neo

• 3 maart 2018
  • 16 reacties
  • 177 keer bekeken

Goede avond, ik heb onlangs mijn abonnement verlengd, miv 21 januari, maar heb helaas geen internet. Instellingen staan goed, heb alles gedaan wat moest, nieuwe sim enz. Maar helaas. Ik den dat er bij jullie misschien nog wat moet worden omgezet. Gr., Ellen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 maart 2018, 12:51

Hoi Ellen, welkom op het forum. Ik heb je instellingen nagelopen. Internet stond nog geblokkeerd bij je netwerkinstellingen. Dit heb ik voor je aangepast. Als je je toestel uit- en aanzet dan kan je gaan internetten. :$

@nelly jacoba en jimny, dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

16 reacties

Welk toestel heb je?
Toestel al een keer uit en weer aan gezet?
Ik heb de Samsung S5 Neo en ja, ik heb al alles gedaan wat moest.::)
Ook via deze hulp?
Het zit bijna altijd in de instellingen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/device/samsung/s5-neo-sm-g903f/topic/internet/handmatig-instellen/1
Helaas, heb alles gedaan volgens jouw tip maar nog steeds geen internet... telfort staat als startpagina maar kan zonder wifi nog steeds niet internetten. Sowieso bedankt voor je hulp. Ik bel maandag wel naar Telfort 🙂
En met een ander sinkaartje, lukt het dan wel?
En met jouw simkaartje in een ander toestel?
Helaas, ook al geprobeerd
Reputatie 8
Badge +17
Staat er in je mijn telfort mobiel wel een databundel vermeld

En wat was het resultaat?
Ja, ik heb nog 2303mb

En wat was het resultaat?

Wel internet met jouw kaartje in een ander toestel?
Nee, ook niet
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ellen, welkom op het forum. Ik heb je instellingen nagelopen. Internet stond nog geblokkeerd bij je netwerkinstellingen. Dit heb ik voor je aangepast. Als je je toestel uit- en aanzet dan kan je gaan internetten. :$

@nelly jacoba en jimny, dankjewel! 🙂
Bedankt allemaal 🖒😃 . Hij doet het. Ik weet het, kwam der laat achter, maar ik gebruik alleen maar data als ik geen wifi heb 😊. Nogmaals bedankt allemaal en een fijne dag verder. Gr., Ellen
Badge +3
Ik ben hier bezig bij me schoonvader en die heeft ook een samsung s5 neo.
Maar ik krijg internet ook niet aan de gang.
Ook alle stappen doorlopen en alles goed ingesteld.
Staat het ook nog uit bij hem?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi chucky666, die kans is aanwezig. Kan je het 06-nummer waar het over gaat aan je profiel toevoegen of mij via een privébericht sturen? Dan controleer ik het voor je!
Reputatie 7
Badge +13
Hey chucky666, naar aanleiding van je privébericht heb ik gekeken bij je schoonvader. De instellingen voor internet staan open en er is geen sprake van een blokkade. Ik denk dat de we toch nog verder moeten zoeken naar wat hier gaande is. Je geeft aan dat je de instellingen al hebt nagelopen, dan raad ik je aan om het simkaartje eens in een andere telefoon te proberen. Ook kan het samen hebben gehangen met de activatie van het contract; dit is aan onze kant pas op 23 maart gebeurt. Daarvoor werkt het mobiele internet vaak nog niet. Wil je het voor de zekerheid nog eens nalopen?

Reageer