Geen mobiel internet op mijn Iphone 4S bij nieuw abonnement

  • 14 mei 2012
  • 4 reacties
  • 2139 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,
Heb vanaf begin mei een sim-only abonnement inclusief databundel in combinatie met een iPhone 4S. Kan nog steeds niet mobiel internetten. Wel wordt het 3g netwerk getoond. Inmiddels 4x gebeld en 2x gemaild naar klantenservice. Twee maal zijn de netwerkinstellingen aangepast zonder resultaat. Tijdens het laatste telefonisch contact werd verteld dat dit probleem bekend is bij nieuwe abonnementen. De technische dienst gaat dit oplossen. Op jullie website staat de storing niet aangegeven.
Op mijn 2e mail kreeg ik de volgende reactie:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wij vinden het erg vervelend dat u nog steeds geen gebruik kunt maken van internet.
Onze technische dienst is bezig het probleem op te lossen. Wij kunnen u geen indicatie geven wanneer dit opgelost is. Zij hebben al wel een vergoeding voor u aangevraagd die u op één van uw volgende facturen terug kunt vinden.
Wij adviseren u om af en toe uw toestel uit en aan te zetten, de instellingen voor Telfort internet na te kijken en het nogmaals te proberen. De instellingen voor Telfort internet kunt u vinden op www.telfort.nl/instellen.
Heb de instellingen nagelopen en het toestel vaak opnieuw opgestart zonder resultaat. Word zo langzamerhand een beetje moedeloos van dit probleem.
Hebben meer mensen met dit probleem te kampen?

4 reacties

Badge +1
het is niet netjes en handig om twee keer dezelfde vraag in verschillende onderwerpen te zetten...
Badge +1
hoi Megara,

ja, meer mensen hebben dit probleem. Er is een technisch probleem met de microsimkaarten en iPhone4(s)'en... Niet iedereen heeft dezelfde klachten en niet bij iedereen is de oplossing hetzelfde, dus helaas zit er niets anders op dan te wachten tot de technische dienst het voor je heeft opgelost...
Hi Megara,



if you feel better, I'm waiting my Internet mobiel since April 23rd.

Since then nothing.

I called many times, sent the customer service many emails, but still nothing.

They say they are working on it but, again, nothing solved.

It's not your phone, or the micro sim, it's a network issue.

The strange thing (I've just tried) most of the TCP/IP protocols works properly (ping, nslookup, traceroute ...)

It seems like what we really need (http, smtp, imap, pop ...) are not working.

I have not many other clues right now: even closing the contract seems to be impossible if not asking a lawyer.



Let's hope they will fix it as soon as possible
Badge
@Megara,

Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor het ongemak, ik begrijp dat het erg vervelend is. De problemen zijn sinds gisteren grotendeels opgelost. Als u na het uit- en aanzetten van uw telefoon nog steeds geen internet heeft, dan help ik u graag verder. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer