Geen mobiel internet op de Sony Ericsson Xperia Ray

• 4 januari 2013
  • 0 reacties
  • 1549 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Eigenlijk ben ik vanaf het begin al bezig dat ik geen internet heb of een goede telefoonverbinding in mijn eigen huis met mijn mobiel.
Eerst had ik een Nokia E5 en een abonnement met internet.
Steeds opnieuw instellen werd er gezegd toen lag het weer aan mijn mobiel werd er gezegd.
Een nieuwe mobiel gekocht de Sony Ericsson Xperia Ray en nog steeds hetzelfde probleem.
Internet verbinding is er meer niet dan wel en als ik aan de telefoon zit moet ik maar hopen dat ik verbinding behoud, dat ik niet ineens wegval.
Vanaf het begin van het abonnement met internet heb ik al problemen.
Resetten en opnieuw instellen helpt een paar dagen en daarna begint het weer.
In mijn eigen huis ben ik bang om telefoon te krijgen van bedrijven of instellingen omdat ik misschien ineens geen verbinding meer heb.
Telfort heeft nu weer gezegd dat ik ineens verbinding heb jawel het is een wonder dat het er even is.
In september loopt mij abonnement af en ik word er echt moedeloos van en de service van Telfort is ook aardig achteruit gegaan. Ze zoeken geen oplossing.
Ik heb er spijt van dat ik een abonnement met internet genomen heb, zonder internet had ik nooit problemen.

Mijn man zit ook bij Telfort en heeft geen internet en heeft ook geen problemen. Maar we weten niet of we bij Telfort blijven want zijn abonnement loopt over 2 maanden af.
Wat kan ik doen en heeft iemand een advies?

Misschien dat Telfort alsnog het probleem met mobiel internet beter wil bekijken omdat ik blijkbaar niet de enige ben.

Groetjes,
Natasja

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer