beantwoord

Geen mobiel internet ondanks goede verbinding !

• 9 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 1032 keer bekeken

Badge
Sinds een aantal dagen is mij opgevallen dat ik geen data meer doorkrijg via mobiel internet van Telfort,
Ik heb echter goed bereik en het ligt niet aan mijn toestel.( verschillende dingen gecontroleerd, wifi werkt perfect )
Hierbij moet ik opmerken wanneer men data verbinding verbreekt en daarna weer aanzet, je de eerste 10 seconden wel data doorkrijgt, maar hierna is het ook meteen afgelopen....
3 á 4 streepjes bereik op hsdpa en 3g, mijn inziens is er wat veranderd aan jullie kant, eerder nooit last van gehad.....
Whatsapp werkt wel gewoon .......via mobiele data
Graag z.s.m. oplossen svp, zo krijg ik mijn bundel niet op 😛
icon

Beste antwoord door Christy 12 augustus 2015, 12:40

Dag allemaal,

Er zijn inderdaad problemen met het gebruik van mobiel internet. Niet iedereen heeft hier last van. Ervaar jij wel problemen? Wil je dan dit topic lezen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dat is natuurlijk niet de bedoeling hè Foeps 😉 Wil je mij jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in een privébericht? Dan ga ik het voor je nakijken.
Badge
Dat is natuurlijk niet de bedoeling hè Foeps 😉 Wil je mij jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in een privébericht? Dan ga ik het voor je nakijken.

Ik heb het zelf al opgelost, er gaat iets mis als je je toestel zel automatisch laat registreren, dan staat er een proxy ingesteld, en dat moet blijkbaar niet of jullie proxy werkt niet naar behoren, zie mijn topic
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/oplossing-geen-data-mobiel-internet-51167
M.vr.gr. Foeps.
Hoi, bij mij werkt dit ook niet!! Je gooit dus gewoon dat nummer wat bij foxy staat eruit?
Christy ik heb je ook al een privébericht met mijn gegevens gestuurd. Heb gisteren al twee keer met de klantenservice gebeld en zij konden het probleem niet voor me oplossen.
Hoi, ook ik heb problemen. APN opnieuw ingesteld maar tot op heden geen resultaat. Daarnaast valt mij op dat bij Mijn Telfort bij blokkades zowel toestaan als blokkeren niet is aangevinkt (wat ook opvalt is dat het met een kleine letter is geschreven in tegenstelling tot de andere opties). Ik kan toestaan wel aanvinken maar dit wordt niet opgeslagen. Graag verneem ik een oplossing. Mvg, Tom
Reputatie 4
Badge +1
Dag allemaal,

Er zijn inderdaad problemen met het gebruik van mobiel internet. Niet iedereen heeft hier last van. Ervaar jij wel problemen? Wil je dan dit topic lezen?

Reageer