beantwoord

Geen mobiel internet na overstap

• 17 juli 2016
  • 17 reacties
  • 441 keer bekeken

Ik ben sinds donderdag over van KPN naar telfort en heb ineens geen mobiel internet meer. De PDP identiteit is niet geaccepteerd. Ik heb alles al gedaan wat op jullie forum staat, maar het werkt nog niet.
Ik heb ook gelezen dat er meerdere klanten dit probleem hebben, dus ik ga ervan uit dat dit snel opgelost kan worden. Anders kan ik geen pokemons meer vangen ;-))
icon

Beste antwoord door marionpt69 6 augustus 2016, 20:13

Hallo Marion, ik vroeg mij af alles nog goed werkt sinds het contact met mijn collega van vorige week? :)

Ja hoor Leon, alles werkt nu gelukkig zoals het hoort. Dank je wel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je een iPhone dan moet webcare Telfort je even helpen omdat er iets moet worden aangepast
Heb je een iPhone dan moet webcare Telfort je even helpen omdat er iets moet worden aangepast
Ja, ik heb een iPhone, hoe kom ik bij webcare Telfort terecht? Via dit forum?
Reputatie 8
Badge +16
Telfort leest mee op dit forum... ze pakken het vanzelf op.
Badge +1
Goedemorgen Marion, welkom op ons forum! En ja, via deze weg kom je bij ons terecht! :)

Het probleem tussen de IPhone en de PDP identiteit is inderdaad een bekend probleem, maar daar is gelukkig ook een oplossing voor! Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin jouw 06-nummer en ook voor de volledigheid je postcode en huisnummer. Na ontvangst gaan we voor zorgen dat je met je IPhone ook bij Tefort gebruik kunt maken van mobiel internet. Bedankt alvast! 🙂
Badge +1
Hoi Marion, bedankt voor je berichtje! Ik heb jouw probleem kenbaar gemaakt bij de juiste afdeling. Zodra ik een update heb, laat ik het je direct weten! Mogelijk bellen zij jou ook zelf. Geef jij mij dan hier een update? 🙂
Leon, ik heb nog niets vernomen, kan dat? Het duurt nu al even...
Badge +1
Hoi Marion, het kan tot twee werkdagen duren voordat zij met een reactie komen. Laten we vandaag nog even afwachten. Heb je eind van deze middag nog niets van mij of van mijn collega vernomen, geeft het dan alsjeblieft aan. Dankjewel!
Hoi Marion, het kan tot twee werkdagen duren voordat zij met een reactie komen. Laten we vandaag nog even afwachten. Heb je eind van deze middag nog niets van mij of van mijn collega vernomen, geeft het dan alsjeblieft aan. Dankjewel!

Ik heb nog steeds niets gehoord en vind het nu niet leuk meer.... Ik zit nu al een week zonder 4G. Ik hoop dat het nu toch gewoon geregeld kan worden.....
Ik wil graag internet, please!! Het duurt echt te lang nu! Waarom??
Badge +1
Hoi Marion, ik begrijp de frustratie! Jouw verzoek is echt nog steeds in behandeling bij de juiste mensen en mogen we er vanuit gaan dat zij hun best doen om jou zo snel mogelijk weer van mobiel internet te voorzien. Nog even geduld alsjeblieft.
Hoi Marion, ik begrijp de frustratie! Jouw verzoek is echt nog steeds in behandeling bij de juiste mensen en mogen we er vanuit gaan dat zij hun best doen om jou zo snel mogelijk weer van mobiel internet te voorzien. Nog even geduld alsjeblieft.

Nou, mijn geduld is nu eigenlijk op. Morgen heb ik echt 4g nodig ivm mijn werk. Anders heb ik een probleem! Ik ga er dus vanuit dat het vandaag geregeld is.

Nou, mijn geduld is nu eigenlijk op. Morgen heb ik echt 4g nodig ivm mijn werk. Anders heb ik een probleem! Ik ga er dus vanuit dat het vandaag geregeld is.

Ik wil internet en wel vandaag!!!!!
En al 9 min aan het wachten op de klanten service!! Belkosten, frustratie, wat een spijt van overstappen! Hopeloos dit!
Het is nu dinsdag en nog steeds geen internet! Via twitter advies gekregen mijn simkaart te checken in een andere telefoon, maar ik heb geen telefoon bij de hand waar een microsd in kan. Dan kan ik naar de telfort winkel. Niet handig, die zit in de stad en daar kom ik zaterdag pas weer, ik werk de hele week. En ik wil niet wachten tot zaterdag!!
Ik wil gewoon internet!! PLEASE, WIE KAN ME HELPEN!!!!!!!!!!!!
Wat een hopeloos gedoe dit telfort!! Bah!! Los het gewoon op!!!!!!!
Badge +1
Hallo Marion, ik vroeg mij af alles nog goed werkt sinds het contact met mijn collega van vorige week? 🙂
Hallo Marion, ik vroeg mij af alles nog goed werkt sinds het contact met mijn collega van vorige week? :)

Ja hoor Leon, alles werkt nu gelukkig zoals het hoort. Dank je wel
Badge +1
Hoi Marion, ik ben blij dat je er samen net mijn collega uit bent gekomen! En ook heel fijn dat alles goed is blijven werken. Helaas heeft het langer geduurd dan ik dat ik ook had verwacht, maar eind goed al goed zeg ik dan maar. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂