geen mobiel internet na overstap

• 18 februari 2014
  • 10 reacties
  • 1368 keer bekeken

Ik heb het volgende probleem. Ik ben overgezet van vodafoon naar telfort met nummerbehoud. Alles is afgerond en ik zit nu op Telfort. Bellen, sms en wifi werkt, 3G niet. Ik heb geen 3G symbool.
Ik heb het internet instellen stappenplan doorgelopen, gsm meerdere malen uit/aan gezet. Geen resultaat.
Wat nu? Ben ik wel goed overgezet?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Belhappy,
Je hebt de vraag ook al gesteld in dit [post=379701]topic[/post]. Het is niet toegestaan om dezelfde vraag meerdere keren te stellen.
Je bericht zal nog worden opgepakt maar het forum werkt met een verwerkingstijd.
Badge +1
Hoi Belhappy?

heb je ondertussen al internet?
Zo nee, als je jouw simkaart in een ander toestel doet, werkt het dan wel?

Welk toestel heb je?
nee nog geen internet 3G
Ik heb een Nokia Lumia 520
Ik heb geen ander toestel om te proberen op het moment
Badge +1
als je (in het startscherm) van de bovenrand naar beneden veegt, dan zie in de linkerbovenhoek je netwerkbereik staan.
Staat daar een letter (G/E/3G/H) naast?
Reputatie 8
Badge +16
Kan het zijn dat je abonnement nog niet vollledig van start is gegaan, hierdoor kan er een tijdelijke blokkade zitten op je internet bundel.
Mogelijk kan Webcare hier uitsluitsel over geven
als je (in het startscherm) van de bovenrand naar beneden veegt, dan zie in de linkerbovenhoek je netwerkbereik staan.
Staat daar een letter (G/E/3G/H) naast?

Nee zoals gezegd geen 3G (of iets anders)
Kan het zijn dat je abonnement nog niet vollledig van start is gegaan, hierdoor kan er een tijdelijke blokkade zitten op je internet bundel.
Mogelijk kan Webcare hier uitsluitsel over geven

Ik weet niets van een blokkade:
-in de Mijn Telfort is er niets over te vinden, staat gewoon dat ik 1000MB data heb
-ik heb bevestiging van Vodafoon en Telfort gekregen dat mijn overstap afgehandeld is. Ik verwacht dan geen blokkade te hebben...
Badge
@belhappy?,

Welkom op het forum en welkom bij Telfort! Wat vervelend dat je geen mobiel internet hebt, graag kijk ik dit verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, eventuele foutmelding en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Het is opgelost, topic kan gesloten worden. In de Telfort winkel is het gefixed.
Reputatie 3
Badge +1
@belhappy?

Fijn om te lezen! Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise