beantwoord

Geen mobiel internet meer na installatie Android 6.01??

• 15 april 2016
  • 6 reacties
  • 490 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Vandaag kwam ik erachter dat ik niet meer kon internetten, (bellen wel). Wel via Wifi, maar niet via netwerk. Nu heb ik gisteren mijn toestel ge-updated naar Android 6.01, dus ik weet niet of het daar mee samenhangt. Het kan natuurlijk al langer spelen dan vandaag, maar ik heb de laatste tijd alleen via Wifi geïnternet, dus daar kan ik niks over zeggen. Ik heb via Mobiel Internethulp alle stappen ondernomen, maar dit heeft niets opgelost.
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik het graag.
Groetjes, Cath
icon

Beste antwoord door Cath 15 april 2016, 21:16

Vanavond heeft er iemand naar gekeken en na lang zoeken, lag het gewoon voor mijn neus: inderdaad zoals je al veronderstelde Koffiemok,(btw. bedankt voor je reactie) waren de instellingen aangepast en stond de 'mobiele gegevens knop' uit. (deze staat niet bij de Instellingen, zoals je zou verwachten maar via het pulldown menu, naar de provider en daar was ie dan). Wat een schaap --> ik 😳
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Cath,
Wil je eens hier de APN instellingen plaatsen die je in het toestel hebt staan? Misschien dat de update de instellingen heeft aangepast.
Het is overigens ook handig om te weten welk merk/type toestel je in gebruik hebt. 🙂
Reputatie 1
Vanavond heeft er iemand naar gekeken en na lang zoeken, lag het gewoon voor mijn neus: inderdaad zoals je al veronderstelde Koffiemok,(btw. bedankt voor je reactie) waren de instellingen aangepast en stond de 'mobiele gegevens knop' uit. (deze staat niet bij de Instellingen, zoals je zou verwachten maar via het pulldown menu, naar de provider en daar was ie dan). Wat een schaap --> ik 😳
Reputatie 8
Badge +15
Je bent niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Het gebeurt vaker dat instellingen of opties zijn aangepast na een update. En kom er dan maar eens achter wat er veranderd is. Soms een lastige zoektocht hoor. Maar je hebt de oorzaak gevonden, dus een schaap ben je echt niet. 🙂
Hoi hoi, ook ik kan geen gebruik meer maken van internet behalve door WiFi. Ik heb een nieuw toestel met een nieuwe simkaart. Ik was al klant ik heb de simkaart geactiveerd. Verder alles stappen gevolgd om te kijken waarom ik niet meer kan internetter, maar mocht het niet baten. Ook kan ik de klantenservice niet bellen..... ik heb hulp nodig:-) ik heb trou6de Samsung s7
Ik hoop dat ik geholpen kan worden.

Grtjes ghizmo
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Ghizmo en welkom op het forum. Natuurlijk wil ik je graag verder helpen met het internet. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht? Zodra ik je gegevens heb ontvangen ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Badge +1
Aangezien je helaas niet meer reageert ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.

Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.

Reageer