beantwoord

Geen mobiel internet

  • 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

hallo allemaal .ik heb geen internet op mijn mobiel...ik heb wel Wi-Fi thuis en internet tegoed .
ik heb Samsung A5 2016
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 augustus 2019, 11:35

Hoi @Sihamo, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen internet hebt. Dat is wel gek. Is dit sinds 5 augustus? Want ik zie op die dag nog verbruik.

Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet? Helpt dat? Kun je wel bellen en gebeld worden? Of ook niet. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Werkt het dan ook niet, dan vermoed ik dat de simkaart het heeft begeven. Je kan dan via Mijn Telfort een nieuwe aanvragen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan zit het in het toestel. Zou je dan de instellingen eens na willen lopen? Natuurlijk mag je ook naar de KPN winkel. Dan kan mijn collega meekijken naar de instellingen.
Bekijk reactie

2 reacties

Goedemiddag ,
Ik heb geen internet in mijn mobiele telefoon .
er is geen storing...wel Wi-Fi in huis en ik heb genoeg tegoed.

Admin: dubbele topic samengevoegd
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Sihamo, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen internet hebt. Dat is wel gek. Is dit sinds 5 augustus? Want ik zie op die dag nog verbruik.

Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet? Helpt dat? Kun je wel bellen en gebeld worden? Of ook niet. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Werkt het dan ook niet, dan vermoed ik dat de simkaart het heeft begeven. Je kan dan via Mijn Telfort een nieuwe aanvragen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan zit het in het toestel. Zou je dan de instellingen eens na willen lopen? Natuurlijk mag je ook naar de KPN winkel. Dan kan mijn collega meekijken naar de instellingen.

Reageer