beantwoord

Geen mobiel internet

  • 6 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Voor nood gebruik ik even een Samsung S4 mini (GT-i9195)
Vorige week nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd.
Ook na diverse pogingen zoals resetten, rebooten en updaten en en handmatig
instellen van het netwerk volgens de procedure die staat beschreven in de toestelhulp
krijg ik géén mobiel internet en blijft ie aangeven "netwerk fout"
Via wifi werkt alles prima.
icon

Beste antwoord door masterdre56 6 oktober 2017, 11:31

Hallo Stephen,

Gedaan wat je vroeg en????HET WERKT!!!!!
Nu ook verbinding in huis zonder wifi...3G en max ontvangst.

Hartelijk bedankt voor je hulp.

Groet, masterdre56
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃
Hallo Stephen,

Gedaan wat je vroeg en????HET WERKT!!!!!
Nu ook verbinding in huis zonder wifi...3G en max ontvangst.

Hartelijk bedankt voor je hulp.

Groet, masterdre56
Reputatie 8
Badge +16
Hallo masterdre56, welkom op het forum! Ik heb even je aansluiting gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Als het goed is moet mobiel internet het dan doen. Kun jij dit bevestigen?

Reageer