Geen mobiel internet

  • 12 november 2016
  • 14 reacties
  • 822 keer bekeken

Sinds vandaag werkt het mobiel internet niet meer.
3G symbool niet meer in beeld terwijl andere mobiel dit wel ziet

14 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zet je toestel eens uit en weer aan
Heb ik al een aantal x gedaan
Hier hetzelfde probleem in Italië. Geen 2,3 of 4G indicatie meer. Bi geen enkele provider. Dus ook geen mobiel internet.
Hier hetzelfde probleem in Italië. Geen 2,3 of 4G indicatie meer. Bi geen enkele provider. Dus ook geen mobiel internet. Telfort geeft alleen aan dat er geen storingen zijn.
Dat is leuk dat ze dat zeggen maar er is toch geen mobiel internet mogelijk. 2 dagen geleden nog wel.
Ik heb hetzelfde probleem, opeens geen internet meer, heb de 9 stappen die op de online klantenservice staan doorlopen, maar nog steeds niks, hoop dat hier spoedig een antwoord op komt, want begint me nu toch wel te irriteren.
Nog steeds hetzelfde probleem en telfort weet niet wat het is!
Het is nu al 2 dagen zo en het begint nu behoorlijk vervelend te worden!
Het probleem begon bij mij ongeveer gelijk met hetzelfde probleem bij jou, misschien dat we dezelfde oplossing nodig hebben
Ik heb ook geen mobiel internet, wat kan het probleem zijn ??
Inmiddels advies gekregen van telfort om de apn instelling te veranderen in euinternet. Dat werkt
Ja klopt, bij mij werkt het ook weer
Wveen, wat heb jij gedaan?
Telfort heeft mijn netwerkinstellingen gereset.
Reputatie 1
Badge +1
Hey wveen en YvonneEmpel,

Sorry hiervoor. Fijn om te horen dat ales weer goed werkt! :)

@tikitiki Zou je je gegevens in een privébericht naar me toe willen sturen? Dan kijk ik het voor jou intern even na.

Ik hoor het graag van je! 🙂

Reageer