beantwoord

Geen mobiel internet

• 24 juli 2016
  • 13 reacties
  • 893 keer bekeken

Badge
Ik ben deze week via nummerbehoud van t mobile naar telfort overgezet maar mijn mobiele internet doet het niet. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 27 juli 2016, 16:59

Hallo Jaap, je abonnement is per vandaag ingegaan. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van mobiel internet graag even je telefoon helemaal uitschakelen en daarna weer inschakelen. Helaas kan ik je facturen nog niet inzien. Ik stel voor om even te wachten totdat deze online zijn. Mochten de datums dan nog steeds niet kloppen dan verneem ik dit graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Ik zou het niet precies weten maar eerst een paar vragen

1. Kun je wel bellen en smssen?
2. heb je je SIM kaart geäctiveerd?
Reputatie 8
Badge +17
Kun je al inloggen op mijn telefort mobiel
Badge
Ik kan wel bellen en smssen,en ik kan ook inloggen op telfort mobiel
Badge
Ik ontvang wel sms,maar kan ze niet versturen,althans de ander ontvangt ze niet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jaap, welkom op het forum en bij Telfort. :D
Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jaap, bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat jouw abonnement op 18 augustus 2016 van start gaat. Pas dan zul je gebruik kunnen maken van mobiel internet. Hou er rekening mee dat bellen en sms'en nu buiten de bundel vallen en er kosten voor in rekening worden gebracht. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Badge
Vreemd, als je een abonnement om laat zetten op 21 juli en dan pas 18_augustus je nieuwe abonnement start, kan dat niet eerder?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jaap, ik ga voor je uitzoeken of dit mogelijk is en kom er vanavond of morgen op terug.
Badge
Dank je, want dit is wel heel vervelend zo.
Badge
Ik snap er nu niks meer van, de eerste factuur wordt er rond 31 juli van mijn rekening gehaald,over de contract periode 25-6 t/m 25/7, en mijn abonnement is niet geactiveerd,heel rare gang van zaken,ik weet dat de eerste keer dubbel abonnements kosten betaald moeten worden, maar die datums kloppen niet. Begin erg te twijfelen of ik een verstandige keus gemaakt heb met telfort mobiel,die problemen heb ik met alles in 1 nooit gehad!!!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jaap, je abonnement is per vandaag ingegaan. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van mobiel internet graag even je telefoon helemaal uitschakelen en daarna weer inschakelen. Helaas kan ik je facturen nog niet inzien. Ik stel voor om even te wachten totdat deze online zijn. Mochten de datums dan nog steeds niet kloppen dan verneem ik dit graag van je.
Badge
Bedankt, het werkt nu
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Jaap! Zodra je weer ergens tegenaan loopt of vragen hebt dan graag een nieuw topic openen. Op dit topic plaats ik een slotje.