Geen mobiel internet

• 24 april 2016
  • 5 reacties
  • 253 keer bekeken

Vandaag ontving ik een sms dat vandaag mijn nieuwe contract is ingegaan en dat ik gebruik kan maken van mijn nieuwe bundels. Sinds vandaag heb ik echter geen mobiel internet meer, terwijl dit wel in mijn abonnement zit. Moet ik nog iets doen om dat te activeren?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kun je wel bellen, zet je toestel even uit en daarna weer aan en als het dan nog niet werk klik dan onderstaande link aan en zoek je toestel op en loop vervolgens de instellingen even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Ja bellen kan wel. En na het aan- en uitzetten doet 4G het ook weer! Thanks!
Ik heb hetzelfde probleem maar na instellen volgens instructie en op nieuw opstarten lukt niet
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Ineke_H en welkom op het forum. Fijn om te lezen dat met behulp van jimny het internet werkt! :)

@Joke1959 en ook jij welkom op het forum. Je hebt zelf al het één en ander geprobeert om het internet werkend te krijgen. Graag wil ik de instellingen op het netwerk voor je nakijken. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, zodat ik je verder kan helpen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Joke1959. Aangezien je helaas niet meer reageert ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.

Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.