Geen mobiel internet

• 21 mei 2014
  • 5 reacties
  • 378 keer bekeken

Beste medewerker van telfort,

Ik heb sinds een paar weken een abbonement bij jullie met o.a. 750 mb, maar ik heb geen internet op wifi na.
Het smsje wat ik ontvang als ik JA naar 1300 stuur; "Uw telefoon is bij ons niet bekend. Het is daarom niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Neem a.u.b. contact op met Costumor Support./ TelfortCM.
Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen?
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Lisa Tijssen

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Dit type toestel komt me niet bekend voor. Ik zie deze ook niet terug bij http://www.telfort.nl/instellen .

/qelp werkt niet voor klanten.
Die link is alleen beschikbaar voor de telecombedrijven die toestelhulp gebruiken.
Badge
@Lisa Tijssen,

Welkom op het forum! Balen dat je geen mobiel internet hebt en dat het niet lukt met Mijn Telfort. Graag zoek ik voor jou uit of dat aan onze netwerkinstellingen ligt. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Daarnaast kan ik niet inloggen op mijn telfort. Als ik een wachtwoord aanvraag geeft de site aan dat ik deze ontvang per sms, maar ik ontvang niets.
Badge +2
Toestel uit en aan zetten voor Mijn Telfort (werkt het dan ook niet, dan klantenservice bellen). Voor Mobiel Internet kan je handmatig de instellingen er in zetten via www.telfort.nl/qelp
Om welk toestel gaat het überhaupt?
Het gaat om een Lg l40.

Reageer