beantwoord

Geen mobiel internet

  • 28 december 2013
  • 78 reacties
  • 11917 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mobiel internet op mijn telefoon van telfort, maar werkt eigenlijk steeds niet helemaal lekker, kan bv nu.nl nooit laden om files te bekijken ofzo.
Maar nu heb Ik al de hele avond geen mobiel internet op mijn telefoon, heb al de instellingen nagekeken, maar t doet nog steeds niks.

Is er een storing of wat kan ik nog doen/nakijken, dit is vervelend
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 29 december 2013, 19:32

Er is op twitter een storingsmelding geplaatst


Op Facebook ook. Er wordt dus klaarblijkelijk wel hard gewerkt aan de storing. Ik heb liever dat ze werken aan de storing dan poppetjes op de klantenservice te zetten die zeggen dat ze met het probleem bezig zijn. Telefoon om de paar uur volledig uit en aan zetten, dan kunnen we ook weer mobiel internetten zodra de storing verholpen is.
Bekijk reactie

78 reacties

Badge +2
Er is op twitter een storingsmelding geplaatst


Op Facebook ook. Er wordt dus klaarblijkelijk wel hard gewerkt aan de storing. Ik heb liever dat ze werken aan de storing dan poppetjes op de klantenservice te zetten die zeggen dat ze met het probleem bezig zijn. Telefoon om de paar uur volledig uit en aan zetten, dan kunnen we ook weer mobiel internetten zodra de storing verholpen is.
Reputatie 8
Badge +18
Er is op twitter een storingsmelding geplaatst
Ook ik heb sinds gisteren avond geen Internet meer :-(

Probleem hier is opgelost. ..hopelijk bij jullie ook....
Ook ik heb sinds gisterenavond geen mobiel Internet, al van alles geprobeerd SIM eruit opnieuw opstarten, SIM in andere telefoon maar niks werkt :(
Storing site hier is ook niet bijgewerkt ..... Vind ik eigenlijk een hele slechte zaak want het lijkt er zo op dat er op zondag niets in de gaten gehouden wordt bij Telfort .....
Beste lezers,

Voor de zoveelste x geen service van Telfort. Ze harken je binnen en daarna kan je gewoon stikken. Zakelijke klanten....particulier....het maakt ze allemaal geen reet uit. De poen is toch al binnen, eenmaal een contract en dan hang je!!


Boeven zijn het!
Badge +1
het is toch behoorlijk van de zotte dat er niemand aanwezig is of wel

ik denk ook dat er best wel mensen aanwezig cq oproepbaar zijn (die storing is niet vanzelf opgelost), alleen niet bij de klantenservice...
Klopt dat het weer werkt maar laten we wel zijn, het is toch behoorlijk van de zotte dat er niemand aanwezig is of wel? Ik heb zelf consignatiedienst voor mijn werkgever, 24/7. Wil die pieper en GSM best uit zetten maar dan krijgt mijn werkgever een claim van hier tot Tokyo..
Badge +1
@ all,

ik zie in diverse topics dat het probleem weer opgelost zou moeten zijn. Even je toestel uit en weer aanzetten zou dan voldoende moeten zijn.

In het weekend zijn er geen mensen van WebCare aanwezig, dus als het dan nog niet werkt zul je (helaas) tot morgen moeten wachten op inhoudelijke reactie...
Inmiddels werkt het hier ook weer zoals het hoort ;-)

Hopen dat t dan nu blijft werken, en niet weer steeds uitvalt ... 

Hoop voor jullie allemaal ook dat het weer werkt nu of straks  !
Reputatie 1
Hier ook weer.  ben nu aan het brainstormen welke inloggegevens en passwords ik had.....met all die apps








grr Peter
Reputatie 1
hier werkt het weer... 
Hallo Telfort, ook ik heb helaas problemen met mijn 3G internet. Er staat aangegeven dat ik verbonden ben maar ik heb geen internet sinds gister. Ik zie dat meer mensen er last van hebben. Ook mijn whatsapp kleurt ineens zwart wit. En mijn foto's zijn niet meer in kleur op whatsapp. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk verholpen is want ik heb mijn 3G internet nodig voor mijn werk. Kan ik mijn 06 nr in een privé bericht geven? Alvast bedankt! Gr. Lucinda
Het is verholpen, internet doet t weer bij mij ! eindelijk.

desalniettemin behoorlijk jammer dat t eruit lag
Bij mij werkt het nu weer!
Reputatie 1
Hmm hier ook al geen internet op het mobiele netwerk. |Met andere providersim werkt het wel, met de Telfort sim geen dataverkeer binnenkomend. Zo te zien is er wel verkeer richting Telfort. Mobiel meldt zich aan op de mast. zodra er data opgevraagd wordt schakeld hij terug naar gprs ook hier geen data binnen dan valt de vebinding geheel uit en hertstart de verbinding  naar utms. Maar geen data uitwisseling met internet.  Phone te lange leste terug naar fabrieksinstellingen gezet met alle overlast van dien. Geen resultaat m.b.t. de verbinding.  Grr nu moet ik al die passwords weer invullen en agenda's bewerken. dankzij Google die geen extra geheugenkaartje  wil hebben in zijn telefoontjes,maar dat is een ander verhaal. Gelukkig is er de top2000 die dit loeed allemaal verzacht. Morgenochtend hang ik als eerste aan de lijn...

gr Peter
Reputatie 1
KPN maar ff bellen... 24/7 service... Een stuk beter inderdaad.
Helaas kunnen ze bij KPN nu ook geen Telfortmensen bereiken.  Wel een beetje raar, maar goed.
Hun tip...
@TelfortWebcare
Daar dan maar even een tweet neerzetten..    en gedaan.
Zie wel dat Telfort daar zelf nog niet zo actief mee is... Pfff 
Same here! Geen internet.. IEMAND toevallig al gebeld als zakelijke klant? 😮
Help, ook ik heb geen 3G meer sinds gisteravond. Regio Amsterdam (mocht dat uitmaken). Ook gebeld met klanteservice om er na 10 menu's achter te komen dat ze mijn vraag vandaag niet gaan beantwoorden. Irritant! Mocht iemand erachter komen wat er is en hoe lang het duurt, dat zou onwijs helpen.
Fijne zondag! Mandy
Ik heb ook sinds gisteravond geen mobiel internet meer. Zou inderdaad fijn zijn als er iig een storing zou worden gemeld door Telfort.
Ik heb ook sinds gisteravond geen 3G meer, wat nu? Kan iemand mij helpen en als het probleem straks is opgelost ook ff een bericht wil achterlaten?! Dank je
Ik heb "alleen" :-$ geen Internet, kan wel bellen en sms versturen. ..
Reputatie 1
Sjee zeg... Nog steeds niets veranderd.. :mad:

HALLOOOO TELFORT... IK WIL OOK IN HET WEEKEND INTERNET OP MIJN MOBIEL!!!!
Fijn zo'n bedrijf waar je in het weekend gewoon de pot op kunt,
Misschien worden ze binnenkort bij Telfort wakker. Hier in Nederland is het 11.25, maar Telfort vindt 10.25 kennelijk beter
[QUOTE=hennie1812;371739]
Hoi,
Sinds gisteravond heb ik geen telfort bereik meer. Kan alleen nog bellen. Iemand anders zelfde problemen?
goedemorgen ik heb het net anders om ik kan niet bellen en ook geen sms versturen maar kan wel gebeld worden en berichten ontvangen
raar he gr
ik heb precies hetzelfde niet meer bellen ook niet internetten operator failed geeft hij aan als ik *100# gebruik
Ja en wat is nu de actie van Telfort? Zal toch niet zo zijn dat we tot morgen moeten wachten voordat
er iemand bij Telfort actie gaat ondernemen???  Of ben ik nu te optimistisch als ik vandaag een oplossing
verwacht???

Lijkt mij niet meer als logisch dat er reactie komt van telfort.... (hoop ik)

Reageer