beantwoord

Geen mobiel internet

• 28 december 2013
  • 78 reacties
  • 11917 keer bekeken

Toon het eerste bericht

78 reacties

Hier exacht hetzelfde en ook andere hoor ik hier over. Nergens iets terug te lezen over een storing? Inderdaad Telfort is onbereikbaar!
Ik heb deze ochtend ook geen internet. Behoorlijk vervelend, Wordt hier nog wat aan gedaan Telfort??
wij op beide mobieltjes al 2 dagen geen internet, maar lees niets over een storing. Iemand enig idee?
sinds gisteren geen internet meer , klantenservice stuurt je eerst door een menu heen om daarna te vertellen dat ze gesloten zijn ! De website meld dat er geen storingen bekend zijn , een waardeloos bedrijf dus , als mijn abbonement afloopt nooit geen Telfort meer , bah
hier precies het zelfde.
Ik heb een ah slim only simkaart die op het telfort internet is geregisteerd.
Sinds gistermiddag 17.00 uur geen mobiel internet meer.
Baal ervan als een stekker ivb dat ik de verbinding nodig heb voor mijn werk.
Telefoon helemaal gereset gehad, dacht eerst dat het aan me telefoon lag (SIII), maar blijkbaar ben ik dus niet de enige.
Zelfde probleem als wat ik bij overige posts hier lees: sinds gistermiddag/avond geen mobiel internet meer.
Triest dat dit onder actuele storingen niet vermeld wordt.
[quote]Hoi,
Sinds gisteravond heb ik geen telfort bereik meer. Kan alleen nog bellen. Iemand anders zelfde problemen?
 goedemorgen ik heb het net anders om ik kan niet bellen en ook geen sms versturen maar kan wel gebeld worden en berichten ontvangen 
raar he gr 
goedemorgen 
ik kan wel gebeld worden en berichten ontvangen maar ik kan zelf niet bellen en ook geen berichten versturen 
Beste Telfort,

Dat mobiel internet het al vanaf gister avond niet doet is tot daar aan toe. Maar dat er geen enkele reactie/melding vanuit jullie kant is vind ik ronduit schandalig. Hopelijk wordt het probleem zsm verholpen!

Mvg
Heb helaas sinds gister ook geen. internet. Had juist mijn telefoon nodig voor de navigatie. We hebben ons een bult gezocht. Slechte zaak telfort.
Precies hetzelfde probleem hier, sinds gisteravond geen internet meer...
Zelfde probleem hier, ben wel blij dat ik lees dat ik niet de enige ben. Hoop dat het snel opgelost is. Morgen massaal bellen naar Telfort!
Ook ik heb sinds gisteren avond geen Internet meer 😞
Hier ook geen 3g of h internet sinds gisteravond. Telfort wat gaan we hier aan doen?
Ook ik heb sinds gisteren avond geen Internet meer 😞
Ik heb een zakelijkijk abonnement en afgelopen zomer  weken geen mogelijkheden gehad om voicemails af te luisteren vanuit  het buiteland. Dat heeft mij geld en klanten gekost. Na veelvuldig contact met hun geen service afdeling, hebben ze alleen maar leugens verteld over het feit dat hen allemaal binnen zoveel x tijd zou worden opgelost. Dus niet....later niet eens een excuus of restitutie van belkosten of compensatie op welke manier dan ook!!

En nu sinds gisteravond hebben we weer een volgend probleem, namelijk geen internet meer via mobiel telefonie...
Schandalig want de niet service afdeling is vandaag natuurlijk gesloten....maar er is wel toevallig iemand in staat, om de reeds vele klachten hierover van hun forum te verwijderen. Want het stond gisteravond al helemaal vol op het forum hierover.

Ik heb bijzonder veel spijt van mijn aansluiting bij deze boevenclub. Service 
Ik zeg zo snel mogelijk overstappen, weg bij deze amateurs!
Ik heb mijn navigatie nodig. Maar geen 3G. Dit is egt bale. En ze zijn niet eens bereikbaar jeetje zeg
Ik heb ook al sinds gisteren 1600 geen internet en dit is zeker niet de eerste keer. Wat me mateloos irriteert is dat er inderdaad geen klantenservice beschikbaar is die je te woord kan staan. Schijnbaar leest er ook niemand mee hier van Telfort. Vind het schandelijk. Ben er zo klaar mee. Ik ga mijn abonnement bij Telfort dan ook opzeggen.
Hallo,

Ook ik en mijn broer hebben sinds gisteravond half 9, geen internet meer. (3G). Ook mijn blackberryfunctie doet het niet.
heb ook geen mobiel internet, sms en bellen. kan ik alleen gebeld worden zeer hinderlijk

hoop op snelle oplossing
Telfort is toch KPN netwerk.. Zijn die ook dicht? Anders hun bellen?
Ook ik kan sinds gisteravond niet bellen of sms-en. Wel telefoontjes en sms berichten ontvangen.
Laatste geslaagde uitgaande sms (na eerst een foutmelding) was 21:29:44 uur.
Hier in het noorden sinds gisteren ook geen mobiel internet meer op 2 Telfort abonnementen, wel wifi
Reputatie 1
Ook ik heb sinds gister avond problemen met internet..

Zelf ben ik werkzaam bij KPN en zijn 24/7 open!! Schandalig dat Telfort niet bereikbaar is..
Ook dat er geen reactie komt van iemand die meeleest..

Verwacht toch wel reactie, in ieder geval dat ze een storing gaan melden, dit is niet leuk! 
Reputatie 1
KPN is bereikbaar, ik werk daar maar zij kunnen niets met Telfort..
Kunnen niets inzien..
Vind het wel raar dat Telfort niet bereikbaar is, erg slecht!!!!!!!!
Ook dat er van niemand reactie komt..

Reageer