beantwoord

Geen mobiel internet

• 28 december 2013
  • 78 reacties
  • 11905 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mobiel internet op mijn telefoon van telfort, maar werkt eigenlijk steeds niet helemaal lekker, kan bv nu.nl nooit laden om files te bekijken ofzo.
Maar nu heb Ik al de hele avond geen mobiel internet op mijn telefoon, heb al de instellingen nagekeken, maar t doet nog steeds niks.

Is er een storing of wat kan ik nog doen/nakijken, dit is vervelend
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 29 december 2013, 19:32

Er is op twitter een storingsmelding geplaatst

Op Facebook ook. Er wordt dus klaarblijkelijk wel hard gewerkt aan de storing. Ik heb liever dat ze werken aan de storing dan poppetjes op de klantenservice te zetten die zeggen dat ze met het probleem bezig zijn. Telefoon om de paar uur volledig uit en aan zetten, dan kunnen we ook weer mobiel internetten zodra de storing verholpen is.
Bekijk reactie

78 reacties

Hallo,

Ik heb ook mobiel internet op mijn mobiel van Telfort. En ook werkt het al een paar dagen niet zo best. En nu sinds vanavond heb ik ineens helemaal geen internet meer. Ik heb al paar keer me mobiel opnieuw opgestart en ook simkaart eruit gehaald en de instellingen bekeken. Alles klopte gewoon. Ook heb ik nog zat MB's om te kunnen internetten. Het begint nu behoorlijk vervelend te worden elke keer geen internet!

Wat is er aan de hand?
Hmm dan denk ik toch dat er een storing is als jij ook geen internet hebt ...
Ik heb ook alles al nagekeken en aan en uit van de telefoon enzo, heb er zelfs mijn microsd per ongeluk mee vernaggeld grrr..

Ff kijken of het morgen dan weer werkt, anders word t maandag bellen met ze, nu toch maar eens even nakijken wat er met t internet aan de hand is idd ..
Hallo,

Ik heb mobiel internet op mijn telefoon van telfort, maar werkt eigenlijk steeds niet helemaal lekker, kan bv nu.nl nooit laden om files te bekijken ofzo.
Maar nu heb Ik al de hele avond geen mobiel internet op mijn telefoon, heb al de instellingen nagekeken, maar t doet nog steeds niks.

Is er een storing of wat kan ik nog doen/nakijken, dit is vervelend

Hallo,

Ik heb ook sinds een aantal uur geleden geen mobiel internet meer en alles geprobeerd om het op te lossen. Iemand enig idee?
Lees mijn berichten ook maar door.Galaxy S4 werkt internet niet.

heb al 2.5 uur gebeld met Telfort custom support, vriendelijke mensen, maar die kunnen dit ook maar kort verhelpen door een hard reset of nieuwe simkaart kosteloos toe te sturen. Niets helpt, en ik betaal wederom voor een ABO met internet, waar Telfort contractueel haar verplichtingen voor een werkende 3G verbinding niet kan nakomen......

Misschien kan het TV programma Kassa hier iets mee doen ?
Ik heb t eigenlijk sinds een aantal maanden, dan kan ik nu.nl niet op om files te kijken of iets zeg maar, maar omdat ik eigenlijk alleen gebruik ervan maakt voor de whatsup maakte ik me niet zo druk daarom.
Alleen laatste dagen is t steeds helemaal uit, en dan nu gewoon niks meer, en dat vind ik wel vervelend ..

Ik wacht morgen even af, denk toch een storing bij hun .. en anders maandag bellen, ik kan opzeggen wanneer ik wil als t zo blijft, maar heb eigenlijk nooit echt problemen met telfort 😉 tot  nu ...
Ik heb ook al de hele avond geen internet. Zeer vervelend!
Internet doet het niet, heb al een nieuwe apn aangemaakt met de instellingen hier beschreven, maar geen resultaat.
Als ik naar 1300 sms dan geeft ie aan dat ze het toestel niet kennen...
Ik heb het toestel sinds gisteren een zopo C3 en gisteren deed ie het prima.
internet bundel is nog 105 mb dus daar kan het niet aan liggen.
Wat te doen wat te doen? het kan geloof ik 10 werkdagen duren voordat telfort reageerd op mijn probleem, dat is echt minder want ik ben veel onderweg en heb mijn verbinding nodig.
iemand een tip?
mvg Andre
Lijkt mij goed om gezamenlijk dit kenbaar te maken aan Telfort, en indien een blijvende reactie uitblijft misschien dit verder publiek te maken.

ze incasseren wel iedere maand het abonnement geld normaal, en dat is prima als het naar behoren werkt, wat het schijnt bij velen niet zo is. En dat is schande.

Telfort komt haar verplichtingen voor diensten niet na, en dit vraagt om actie.  
Ik kan niet begrijpen wat voor hen zo moeilijk is, als je niet leveren kunt, zorg dan dat mensen weg kunnen uit hun contract. 
Misschien moeten ze maar bananen gaan verkopen, komt er hopelijk geen netwerk aan te pas, en wordt het niet te technisch....🆒
Internet doet het niet, heb al een nieuwe apn aangemaakt met de instellingen hier beschreven, maar geen resultaat.
Als ik naar 1300 sms dan geeft ie aan dat ze het toestel niet kennen...
Ik heb het toestel sinds gisteren een zopo C3 en gisteren deed ie het prima.
internet bundel is nog 105 mb dus daar kan het niet aan liggen.
Wat te doen wat te doen? het kan geloof ik 10 werkdagen duren voordat telfort reageerd op mijn probleem, dat is echt minder want ik ben veel onderweg en heb mijn verbinding nodig.
iemand een tip?
mvg Andre
ken dit ben al 2.5 uur verder.....en nog niets opgeschoten....alleen betalen....aan Telfort
Reputatie 8
Badge +19
ken dit ben al 2.5 uur verder.....en nog niets opgeschoten....alleen betalen....aan Telfort

Mocht je op een reactie van Telfort webcare aan het wachten zijn... deze zijn er maandag vanaf 09.00 uur weer.
Hier hetzelfde probleem, wifi doet het wel, geen internet via telfort netwerk. Heb een samsung galaxy sIII sinds anderhalve maand en tot vanavond geen problemen gehad.
Jullie zijn niet de eenige. Ik krijg wel leuk in me balkje boven in (android 4.4) een 3G of een H te staan ook eel op 2G met een G, geen verbinding. Kijk ik naar menu is het icoon bruin, betekend wel verbonden maar geen netwerk.

Ik ga naar telefoon en toets *#*#4636#*#* in (LG Nexus 4) krijg menu testing voor, ga naar 'Phone jnformation' en daar staat netjes bij GSM, connected. GPRS, Connected. Ping URL (google.co.uk): PASS.

Schiet dus niks mee op zo. Ben wel rens benieuwd waar het dan aan ligt!
Ik heb ook al sinds een uur of zes vanavond geen internet meer. Alle trucjes zoals aan-uit, vliegtuigmodus, etc. wat normaal nog wel eens wil helpen werken niet. Het was ook echt van het ene op andere moment, was niks bijzonders aan het doen.

Leest er nog iemand van Telfort mee die er meer van kan zeggen?
Reputatie 1
Hier van het zelfde.
Volgens statusbalk is alles in orde..   Echter verbibding maken met mobiel internet is niet mogelijk.
Dacht dat het aan mijn toestel lag (SII) en dus alle mogelijke oplossingen uitgevoerd. Inclusief complete reset.
Gelukkig lees ik hier nu dat het aan Telfort ligt....  Ik had bijna de Samsung tegen de muur gesmeten.
Erg lastig dat er dan niemand bereikbaar is tot overmorgen... grrrrrrrrrr Misscien moet Telfort dan maar weggesmeten?
Dat beter dan je telefoon denk ik Gynas!
Hier ook al de hele avond geen internet.
ik heb hetzelfde probleem zit de hele avond zonder internet word er moe van werkt nu nog niet.
slechte zaak van telfort
Hoi,
Sinds gisteravond heb ik geen telfort bereik meer. Kan alleen nog bellen. Iemand anders zelfde problemen?

Groet.
Ik ook. Ik heb ook geen blackberry internet meer, en geen server. Ik kan alleen nog maar bellen inderdaad. 
Morguh,

hier precies hetzelfde, geen 3G maar wel bellen
begreep dat we niet de enige zijn. gisterenavond stond het forum er ook al vol mee.
Ik kreeg bijna het idee dat men over gaat naar 4G, maar niets is minder waar
wordt dus een dagje naast de wifi.....:-)

greetz
en zie net dat ze op zondag gesloten zijn, zijn we klaar mee.....
Verzoek bij het oplossen van het probleem, mij direct mee te nemen. Geen internet meer sinds zaterdagavond.
Vriendelijk bedenkt.
ik heb dit ook en alles al geprobeerd... kan iemand me verder helpen ? 

simkaart erin en eruit , 
opnieuw opstarten ect geprobeerd.
verbinding aane n uit gezet
roaming aangezet (zelfs toen werkte het niet)
lekker handig, geen klantenservice op zondag.

telfort top ! 

Reageer