beantwoord

Geen mobiel internet

• 24 maart 2013
  • 7 reacties
  • 2692 keer bekeken

Zaterdagavond bij mijn reeds bestaand prepaid  mobiel internetbundel van 15euro erop gezet, ,maar doet steeds niet , staat steeds 3G. mijn blackberry messenger doet ook niet!
Heb een bericht gehad met de instellingen, deze probeert te instaleren maar volgens mij staat alles goed en lukt niet.Mijn  dataroaming staat ook aan. Mijn toestel is een simlock vrij Blackberry 9790. de simkaart is prepaid heb ik al jaren, zou het zijn geblokkeerd. Hopelijk kan iemand me helpen.

icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 25 maart 2013, 09:45

Welkom op het forum blackandbeauty!
Helaas is het niet mogelijk om bij een prepaidaansluiting met een Blackberry een databundel toe te voegen.
Mijn excuses als hierover onduidelijkheid is ontstaan. Ik begrijp dat je hierdoor wel kosten hebt gemaakt, ik help je graag verder. Maak je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar via een privébericht?

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +1
Begrijp ik goed dat je afgelopen zaterdag voor het eerst een internetbundel hebt willen toevoegen aan je prepaid kaartje?
Kan je wel bellen en gebeld worden?
Zo ja dan is jet kaartje in ieder geval niet geblokkeerd.

Wist je trouwens dat je voor BlackBerry internet diensten een apart internet abonnement moet afsluiten?
Reputatie 3
Badge +1
Helaas is het niet mogelijk om bij een prepaidaansluiting met een Blackberry een databundel toe te voegen.
Mijn excuses als hierover onduidelijkheid is ontstaan. Ik begrijp dat je hierdoor wel kosten hebt gemaakt, ik help je graag verder. Maak je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar via een privébericht?

Denise
Beste @dorus nee ik wist niet ben helemaal nieuw in dit, de telefoon Blackberry 9790 is simlock en de siimcard can Telfort dacht ik koop een internetbundel van 15 euro zodat ik kan internetten en pingen, nu kan ik niks doen, heel jammer.
Wel gebeld worden en zelf bellen.
Wat kan ik nu doen?
Begrijp ik goed dat je afgelopen zaterdag voor het eerst een internetbundel hebt willen toevoegen aan je prepaid kaartje?
Kan je wel bellen en gebeld worden?
Zo ja dan is jet kaartje in ieder geval niet geblokkeerd.

Wist je trouwens dat je voor BlackBerry internet diensten een apart internet abonnement moet afsluiten?

Beste @dorus nee ik wist niet ben helemaal nieuw in dit, de telefoon Blackberry 9790 is simlock en de siimcard can Telfort dacht ik koop een internetbundel van 15 euro zodat ik kan internetten en pingen, nu kan ik niks doen, heel jammer.
Wel gebeld worden en zelf bellen.
Wat kan ik nu doen? 

Denise

Beste Denise, heb wel 15 euro databundel gekocht en toegevoegd, is wel heel onduidelijk , ik had een prive bericht voor u gestuurd!

Denise

Maar dus als ik goed begrijpt kan ik met deze simprepaid  niet internetten en ook niet pingen omdat telfort prepaid  provider het niet  databundel ondersteunt?

En stel ik wil met nummerbehoud met de contacten en alles op, het veranderen in abonnement, kan of zou ik wel dan met die kunnen pingen en internetten? ik hoor het graag, bedankt voor de reactie
Badge +2
Je kan mobiel internetten, maar bij prepaid wordt geen mobiel internetten bij BlackBerry ondersteund. Bij een mobiel abonnement kan dit wél. Bij BlackBerry heb je dan wel een extra toevoeging nodig. Daarmee is het voordeligste abonnement huidig 20 euro (300 min, 100sms, 500MB en BlackBerry toevoeging). Per april kan de prijs weer anders zijn.

Reageer