Geen mobiel internet

• 11 oktober 2012
  • 13 reacties
  • 5434 keer bekeken

Badge
Op 30 september verliep mijn Telfort Sim-Only abonnement en is het direct overgaan naar mijn nieuwe sim-only abonnement, maar nu met mobiel internet.

Dit werkte de 30e september gelijk, zonder enig probleem.

Nu loopt mijn facturatie periode van de 11de tot 10de, en bij het ingaan van mijn nieuwe periode heb ik gelijk geen mobiel internet meer. Wat is hier het probleem van en hoe kan ik dit oplossen?

13 reacties

Badge
Welkom op het forum Hamersma! Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem, waar naartoe kan ik mijn gegevens sturen zodat het bij mij ook verholpen kan worden?
Badge
@e...,

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog t/m 13 oktober mobiel internet verbruik is geregistreerd. Zojuist zijn de netwerkinstellingen gereset. Kunt u uw telefoon uit- en aanzetten en het nogmaals proberen? Lukt het na het uit- en aanzetten nog steeds niet? Doorloop dan voor de zekerheid handmatig de instellingen.

Graag lees ik van u wat uitkomst is.

Laïla
ik heb dus sinds gister totaal geen internetverbind meer.
tot de 22ste gewoon internet op mobiel gehad, daarvoor kon ik ook al ruim een week geen
mail ophalen, want dan gaf hij aan geen verbinding. terwijl ik voor de rest wel erop kon komen.
hoe of wat kan dit.

en dan een probleem met bellen zodra ik in duitsland kom kan ik niet meer bellen. tot ruim in nederland
niet. terwijl ik er normaal geen last van heb.
Op 11 november is de 2e periode van mijn abonnement ingegaan. Ik heb een 500 MB internetbundel. Toch kreeg ik 12 november om 16.12uur al de sms dat mijn internetbundel voor deze periode al volledig was verbruikt. Toen ik vandaag op Mijn Telfort keek, zag ik dat ik op 12 november om 16.36 nog meer dan 400 MB had. Nogal tegenstrijdig dus. Ook heb ik alleen maar facebook en whatsapp gebruikt, dus ik kan het me niet voorstellen dat dit kan.
Toen ik bovenstaande reacties las, dacht ik dat dit misschien ook op mij van toepassing was.

Iemand een idee?

Groet,
Mulder31
Badge
Zelfde hier 😞 was de 13e een vrijdag?
Reputatie 8
Badge +17
Zelfde hier 😞 was de 13e een vrijdag?

Ja, maar niet deze maand...
Kees-Jan, heb je ook antwoord op mijn vraag?
Badge
Aan kees jan hebben we erg veel zo..........
Reputatie 8
Badge +15
@Mulder31
Kees-Jan is  net zoals ik een forumlid en daar heeft het Telfort forum wel wat aan als ik zie naar het aantal berichten die hij geplaatst heeft en de antwoorden die hij geeft :)

Je kunt het zelf controleren Mulder31:
Als je een abonnement hebt van na begin april 2012 dan zou je niet meer kunnen internetten als je bundel op is.
Kun je niet meer internetten dan klopt de sms maar de belstatus niet.

Heb je een abonnement van voor april 2012 dan is het je belstatus in de gaten houden. Ga je internetten en zie je de overige kosten stijgen dan klopt de sms en is je bundel op.
Zie je de overige kosten niet stijgen en het aantal MB's dalen dan klopt de sms niet.
Bedankt voor uw reactie. Mijn abonnement is van na april 2012 (het was m'n 2e maand, met als degene bovenaan). Maar ik kreeg vorige maand een Sms als ik op 80%van mijn bundel zat, maar die heb ik nu niet eens gekregen. Ook is de belstatus nog niet weer aangepast na 12-11. Hij staat nog steeds op 486mb en 0 overige kosten.
Reputatie 8
Badge +17
Aan kees jan hebben we erg veel zo..........

Kees-Jan heeft ook een leven en soms is dat NIET Telfort...

En wat Koffiemok al zegt, ik ben een gewone forumgebruiker, maar ik heb niet op álle vragen een antwoord, ik antwoord dan NIET, simpel toch? Ik behoud zelf het recht om te antwoorden, of juist niet... En in sommige posts heb ik een eigen mening... Soms heb ik daar spijt van, vaak niet... ;)

Op een vraag of het vrijdag de 13e was had ik toevallig wél een antwoord 🆒:p
Reputatie 3
Badge +1
@Mulder31,

Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over de bundels. Mijn excuses hiervoor. Klopt het dat je nu geen gebruik kunt maken van mobiel internet? Er is een storing met de Belstatus app, hierdoor lijkt het alsof er nog voldoende MB beschikbaar is, terwijl de bundel al verbruikt is. De SMS die je vorige maand ontving valt onder de 'Belbewust' dienst van Telfort. Graag kijk ik voor je na of deze aan staat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer