Geen mobiel internet
Geachte hr/mevr,
Sinds gisteren heb ik geen verbinding meer met mobiel internet. Dit terwijl ik 1000 mb internet in mijn bundel heb die nog lang niet op is. Tevens heb ik gisteren de Telfort klantenservice proberen te bereiken waar ik voor 3.95,- aan extra kosten in de wacht heb gestaan. Zonder uiteindelijk iemand te hebben gesproken heb ik opgehangen. Ik vind het uiterst vervelend dat ik al twee dagen geen internet heb en ook nog eens extra kosten maak zonder dat ik er iets mee opschiet.
M.v.g,
Eline
Sinds gisteren heb ik geen verbinding meer met mobiel internet. Dit terwijl ik 1000 mb internet in mijn bundel heb die nog lang niet op is. Tevens heb ik gisteren de Telfort klantenservice proberen te bereiken waar ik voor 3.95,- aan extra kosten in de wacht heb gestaan. Zonder uiteindelijk iemand te hebben gesproken heb ik opgehangen. Ik vind het uiterst vervelend dat ik al twee dagen geen internet heb en ook nog eens extra kosten maak zonder dat ik er iets mee opschiet.
M.v.g,
Eline
Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.