Geen mobiel internet

• 15 mei 2012
  • 5 reacties
  • 1925 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Vandaag weer contact gehad met Telfort. Gisteren afgescheept met probeer morgen maar eens opnieuw. Vandaag kreeg ik te horen dat sinds 7 mei problemen zijn met mobiel internet. Hoe lang het zou gaan duren was onbekend.

Beste Laila van Telfort, s.v.p. geen standaard reactie van jou terug op deze melding. Graag een sluitende oplossing. Ben overgegaan van naar jullie nieuwe abonnement en wordt gelijk geconfronteerd met een niet werkend netwerk, terwijl ik daar wel voor betaal. Maar die kosten worden natuurlijk vergoed.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Vandaag weer contact gehad met Telfort. Gisteren afgescheept met probeer morgen maar eens opnieuw. Vandaag kreeg ik te horen dat sinds 7 mei problemen zijn met mobiel internet. Hoe lang het zou gaan duren was onbekend.

Beste Laila van Telfort, s.v.p. geen standaard reactie van jou terug op deze melding. Graag een sluitende oplossing. Ben overgegaan van naar jullie nieuwe abonnement en wordt gelijk geconfronteerd met een niet werkend netwerk, terwijl ik daar wel voor betaal. Maar die kosten worden natuurlijk vergoed.

It's since April 23rd that my Internet Mobile does not work. So ... much more that May 7th.

Unbelievable they are not able to fix a problem like this!!!

I will "reccomend" Telfort to all the people I know.
Badge
@Har,

Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor het ongemak, ik begrijp dat het erg vervelend is. De problemen zijn sinds gisteren grotendeels opgelost. Als u na het uit- en aanzetten van uw telefoon nog steeds geen internet heeft, dan help ik u graag verder. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Het is toch om moedeloss van te worden. Velen klagen over het niet werken van het 3G-netwerk. Er wordt wel op gereageerd en gevraagd om adresgegevens en telefoonnummers. Maar ik wil een oplossing. Ik wil waar voor mijn geld. Waarom moeten wij daar zolang op wachten. En wat is het probleem überhaupt. Kan Telfort de stroom niet aan? Werkt hun netwerk niet naar behoren? Hebben ze te weinig capaciteit? Daar zie je en hoor je niets over. Maar wel reclame maken op tv met de gestrande familie. Telfort lekker makkelijk en goedkoop?
Probleem is vandaag opgelost. Bleek een instelling bij Telfort te zijn. Jammer dat het een week duurt voordat een medewerker het in de gaten had. Een kwestie van juiste vonkjes aan en uitzetten en procedures volgen. Bij mij stond precairder nog aan.
Badge +2
@Har,

Dank u voor de terugkoppeling. Het topic wordt gesloten.

Daphne