Geen mobiel internet

• 23 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2242 keer bekeken

Hallo,

Ik ben overgestapt van Telfort pre-paid naar een Telfort abbonnement. Dat ging in op 10 maart en het nummerbehoud zit erop vanaf 12 maart. Na het nummerbehoud deed eerst mijn netwerk het helemaal niet meer, dit gold ook voor het internet. Het netwerk is inmiddels in orde omdat ik naar de winkel ben geweest en ongeveer zo een vijf keer met de Klantenservice heb gebeld. Het bleek nog niet aangezet te zijn voor het nieuwe nummer. Het internet doet het echter nog steeds niet. De internet instellingen zijn al bij Telfort gecheckt en dat ziet er volgens uw mensen gewoon normaal uit.

Inmiddels heb ik echter nog steeds geen bericht terug, terwijl de technische dienst me een paar dagen geleden zou opbellen om te vertellen wat er aan de hand was. Ik krijg bij het aanzetten van het datanetwerk (met al de instellingen die voor mijn telefoon, de HTC Desire, zijn aangegeven) af een toe een signaal dat ik iets ontvang, maar meestal blijft alleen het uitgaande signaal oplichten. Deze pijltjes bovenin de menubalk, stoppen er op een gegeven moment helemaal mee.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Ik ben niet ongeduldig maar na 12 dagen vind ik toch dat je kan verwachten dat een dergelijk probleem is opgelost.

Bij voorbaat dank,

Thijs

2 reacties

Badge +7
Mijn excuses voor het ongemak, ik begrijp dat u na 12 dagen gewoon gebruik wilt maken van uw mobiel internet. Stuur in een privébericht uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort zodat ik het voor u kan nakijken.

Laïla
Reputatie 1
Mijn vraag gaat ook over geen tot nauwelijks internet.
Sinds gisteren is mijn abbo bij jullie ingegaan. Want ik ben overgestapt van T-mobile. Dinsdag wordt mijn nummer omgezet.
Maar als ik via Telfort Spot online probeer te komen. Zie ik bij actieve verbindingen dat het heel langzaam is (Hij staat nu al 5 minuten op 190b / 444b, zo opent er natuurlijk geen internet.) Ik heb al de handmatige instellingen geprobeerd, de automatische instellingen. (De Ja naar 1300, zoals in boekje werkt niet. Ook werkt SPOT naar 1300 niet.) Maar ik kreeg vanmorgen de instellingen mms ende spot per sms.
Ik heb een Nokia E72.

Alle websites op mijn telefoon werken wel als ik via WIFI ga op het internet. Dat reageerd meteen.
Maar niet als ik via de Telfort Spot online ga.

Houdt dat in, dat het ook nog niet bij jullie is geactiveerd? Want sim-activatie is al in februari door mij uitgevoerd.

Graag zou ik wat sneller en normaler willen internetten. Want ik zit ook nog lang niet bij mijn limiet.
De status van de verbinding is nu opgelopen tot 310 B / 444 B watook al een tijd stil staat.
(Download / Upload)

Reageer