beantwoord

Geen internetverbinding op telefoon

  • 27 september 2017
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb een nieuwe SIM kaart met databundel sinds 23/9
SIM is actief, maar geen internetverbinding. Mobiel data staat aan.
Moet ik misschien instelling(en) op mijn telefoon wijzigen ? Ik heb een Samsung Grand Prime. Heb geen idee wat er fout is ? Iemand nuttige tips ?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 27 september 2017, 22:36

Ik denk dat je hier een heel eind mee komt
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/device/samsung/g530fz-galaxy-grand-prime/topic/internet/handmatig-instellen/1
Bekijk reactie

3 reacties

Ik denk dat je hier een heel eind mee komt
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/device/samsung/g530fz-galaxy-grand-prime/topic/internet/handmatig-instellen/1
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul, welkom op het forum. Ik zie dat nelly jacoba al te hulp is geschoten. Heel fijn 🙂. Ben je daarmee ook geholpen? Als het nog niet lukt, laat het vooral weten en dan denken we verder mee.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul, ik hoop dat geen bericht goed bericht is. Als het nog niet werkt, laat dat dan weten en dan help ik je verder.

Reageer