Geen internetverbinding na doorvoeren nummerbehoud

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

138 reacties

Bij mij doet hij het wel goed, heel af en toe wat vertraging maar dat moet kunnen vind ik. Ik ben er blij mee
Ik vind dat ik hier dan ook melding van moet maken. Het mobiele internet 3G en combi met nummerbehoud doet het sinds vanochtend! Ik was vanaf ingang contract 30 mei uit de lucht.

Super Telfort! Ik had er even geen vertrouwen meer in. Heb veel gedonder gehad met T-Mobile. Door slecht advies had ik rekeningen van 180 per maand. Trage 3G. Orange heeft me in 2008 flink in de kou laten staan. Na verhuizing 3 maanden wachten op internet enz. Ik heb even flink geklaagd op dit forum en 5 EUR verbeld maar Telfort maakt het wel waar!
Ook hier doet mobiel internet het gelukkig weer! Al met al ruim anderhalve week zonder mobiel internet gezeten.
Reputatie 5
Badge +2
@all,

Afgelopen weekend is het probleem gevonden en opgelost. Vanaf zaterdag avond rond 21.00 uur kunnen de getroffen klanten weer gebruik maken van mobiel internet. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

Ook ik ben blij! Sinds zondagmiddag 3 juni heb ik ook weer internetverbinding. Nu even afwachten of alles het blijft doen. Wat mij opvalt is dat het bereik wel erg wisselend is. Soms als ik op straat loop dan doet internet het wel maar whatsapp niet.

Als het allemaal zo blijft dan trek ik mijn verzoek om het abonnement per direct te beeindigen in.
Laila schreef:

@all,

Erg vervelend dat jullie problemen ervaren met de internetverbinding, mijn excuses voor het ongemak. Er is momenteel geen storing dus de verbinding zou gewoon moeten werken. Graag laat ik voor jullie uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Laila, ik heb sinds 26 mei ook geen internet op mijn mobiel, sim al in meerdere toestellen geprobeerd, maakt helaas niets uit.......

Idd ook nummerbehoud geweest....
Moet 26 Juni zijn (niet 26 Mei) , maar iig vanaf moment van actievatie geen internet.

Dit is zeer lastig daar ik dit nodig heb voor mijn werk...

Laila schreef:

@all,

Erg vervelend dat jullie problemen ervaren met de internetverbinding, mijn excuses voor het ongemak. Er is momenteel geen storing dus de verbinding zou gewoon moeten werken. Graag laat ik voor jullie uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Laila, ik heb sinds 26 mei ook geen internet op mijn mobiel, sim al in meerdere toestellen geprobeerd, maakt helaas niets uit.......

Idd ook nummerbehoud geweest....

Reputatie 2
Badge
@Infinity323F,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat het lastig is, onze excuses voor het ongemak. Het wordt voor u uitgezocht, u ontvangt spoedig een reactie.

Laïla
Ik heb tevens een telefonische call aangemaakt, hierop ben ik teruggebeld met de melding dat de storing bekent is, en dat ik niet de enige ben.

Het vermoeden is dat het eind deze week / begin volgende week opgelost is....

Mogelijk wordt er e.e.a. gecompenseerd...

Ik hoop het !
Ben 4-5 gebeld door Telfort support

Zou opgelost moeten zijn, echter na 1 uur (onder het werk dus m'n manager was er niet erg blij mee) van alles proberen en instellen herstarten weggooien en weer opnieuw instellen nog geen oplossing.... 😞

Moet Telfort nageven dat het telefonische contact erg prettig is, je hebt wel het gevoel dat ze er wat aan doen !

Alleen jammer dat het nog (steeds) niet werkt..............zucht...
Reputatie 2
Badge
@Infinity323F,

Vervelend dat het nog steeds niet is opgelost, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb het opnieuw kenbaar gemaakt bij de betreffende afdeling, zij gaan hier opnieuw naar kijken. Ik ben bang dat het vandaag niet meer gaat lukken, maandag wordt er sowieso contact met u opgenomen.

Laïla
Ook ik lijk het hetzelfde probleem te hebben, sinds 11 juni bij Telfort na overstap vanaf Vodafone. Nu blijkt inderdaad mijn internet niet te werken, had het eerst niet door aangezien ik op vakantie was en vooral gebruik maakte van wifi.

Iemand al een oplossing bedacht?
Ook ik heb hetzelfde probleem met het mobiel internet van Telfort.
Klacht aangemaakt in de Telfort winkel, met spoed er bij laten zetten, zou binnen 3 dagen in behandeling worden genomen.
Deze klacht was echter aangemaakt op 28/6 en het is nu 11/7.

Net maar weer eens de klantenservice gebeld, om te vragen hoe het er mee staat.
Ik werd niet bepaald vriendelijk beantwoord, en het kwam er op neer dat ik maar even wat meer geduld moest hebben.
Ook wist hij me te vertellen dat de wachttijd inmiddels was opgeschroeft naar 10 werkdagen, zonder dit ook maar op een of andere manier te melden bij mij, en ik gok dat niemand van jullie door Telfort zelf op de hoogte is gesteld dat dit langer zou gaan duren.

Het lijkt tegenwoordig wel alsof er eerst een of andere beroemde Nederlander zich er moet mee gaan bemoeien via alle social media, voordat bedrijven écht hun best gaan doen om het op te lossen.

Telfort, ik hoop dat jullie er echt mee bezig zijn en dat alle getroffen mensen een vergoeding krijgen voor de geleden schade.